Güldüren nickler ~ Msn Nickleri


Güldüren nickler

25 Şubat 2010 Perşembe

γâLηız σγηâηмâz!


Benim hakkımda düşündüğünüz kötü şeyleri içinizde tutmayın.. Dışarı çıkarın!!
Çıkarın ki tekrar üstüne oturup içinize alabilesiniz....

Güldüren nickler
Uykum kaçtı , iflasın eşiğine battı ,


Bu suçsuz gözlerime hesabım ağırdır





küçük kız artık şarkı söylemiyor ..


Ben artık bensizim sen de artık bir ömür sensiz :/



Ben seni en Saf duygularla severken anladımki sen ŞeytaNnla anlaşma yaptınn..

Baktıgm her yerde seni görmekten cok sıkıldım..


Bulamadın galibaa,kimse sevmedi seni sewmeyi benim kadarr..
Ne oldu neden sustunnnn yoksa yanlızmısın sende benim kadarr..


Kaybeden senmisinn seni sevebilecek tek APTAL Benmiyim?
Ne oldu Cevabın yokkk,Çektiğin acılara karşı bedelmiyimm.




ELveDa Deme bana !!


Hasretinlee başa cıkamazz oldum kendime bir "dur" Bile diyemiyorumm..


seni seviyorum çünkü her sabah kalktığımda bi günü daha senle geçireceğimin mutluluğunu yaşatıosun bna
seni seviyorum çünkü gökkuşağının her tonunu gölgede bırakan en parlak renk sensin
seni seviyorum çünkü soğuk günlerde içimi ısıtan tek kişisin
seni seviyorum çünkü herşeye sn warsın nasıl olmayasın ki?sanki sen doğduğumdan beri içimdeydin...sanki ortaya çıkmak için bni bekliyodun ve ben orda olduğunu fark edince hak ettiğin yere çıkardım seni
seni seviyorum çünkü hep bnimlesin seni görmem için yüzüne bakmama gerek yok gözlerimi kapatınca da seni görüyorum
seni seviyorum çünkü her gülümseyisin içime yaşama sevinci dolduruyor ...


Bugün MoraLm Sıfırın aLtında on..Seni Düşündüm,Ama inan Bu Son!!



MeseLa,Sen hiç Kardan aDam Yaptın mı,Basılmamış Kara Bastın mı?.



Ayık oL panik yapma rahat oL bak daLgana 3 günLük dünya ne sana kaLır ne bana ..!!!




beni YormayIn! --> çok üşengeCim..
bana yaLan söyLemeyin ! --> Nefret Ederim!
bana bişey sormayIn! --> biLmiyorum!
Ciddi oLmayIn --> ben güLüyorum...
içeLim Demeyin! --> Dayanamıyorum!..
GideLim Diyin! --> GeLiyorum!...
Dalga geÇeLim. --> bayıLıyorum !..
Derdinmi var ¿ --> DinLiyorum ...
çok mu zor¿ --> Ugraşıyorum!..

0 yorum: