ilgi çekme sözleri ~ Msn Nickleri


ilgi çekme sözleri

15 Ağustos 2010 Pazar

En Kralını Köpek Gördm Soytarısıylamı Uğraşıcm...Hadi 2Le

Düşlerimi Görün Öyleyse Sevdiğinizi Benim Gibi Sevin Gülün Hep Güldüklerime.Sıkıysa Ölün Bakalım Benim Gibi Hergün Sevdiğinize


Severk unuTmk oLur iş mi? ßiLerk uçuruma önden atLanr mı ki? Kaybettiğinn yerine ne koysn doLmz.ß0ş bırakıcm yerini heP bombş!


Artk Ne Sevmeyi İstioRm Ne SeviLmeyi ÇüNkü hep yarım kaLDı sevmeLerm ve hep SAHTEYDİ SeveNLerm...!!


ßéη нéρ ѕαğ тαяαƒıмα ∂öηüк уαтαяıм кαℓßιм∂éкι $éη ézιℓмé ∂ιéé..нéя$éу'м''

ne haddimiZé déLi qißi sévméK éN iyiSi öLüpté topraqa qirméK..!!

Ona SöYLe...Onu GeRÇeKTeN SeVMeDiM.... Ona SöYLe.. Onu BiRDaHa GöRMeK isTeMiYoRuM... Ona SöYLe... ONSuZDa HeRŞeY GüZeL... Ona SöYLe... Onu ÇoKTaN uNuTTuM.. AmA Ona SaKIN BuNLaRI GöZ YaŞLaRI iÇiNDe SöYLeDiĞiMi SöyLeme
ilgi çekme sözleri , msn nickleri

ÖLeceğmDen DeğiL aLeMin ßensz KaLacağındn KorkuYorm..!!


SöLe hngi RüzgR aLdı sni of cnm cnmn içi gönLümn ***i Hangi yağmuR söle?? İçimde ßi fıRtına koptu sanki Gel Herşeym ösLedim sni

sapıNa kaDaR erKeK oLsaN da kaDına eL kaLkmaZz..!!


oğLm abartı senn neyine,beynin sahp senn abartı genine,bni çöpe atmk senn ne haddine!sn zatn çöptesn bari bni çekme

0 yorum: