Masal nickleri ~ Msn Nickleri


Masal nickleri

25 Ekim 2009 Pazar

ßu defa ŞanSım hiÇh qüLmediii . .
Masal nickleri

sensin ßenim ekSik yanımm * !


ßeni ßenden aLır senin sözLerin. . ßiri ßiter ötekisi deRt oLur. . . x(


qeL qör ßeni . . ! eSkiden " eseR " yok Şmdi . .


**hayat öyLe biR oyunKii..oynarken oyunCaq oLdum**ßiR iyiLiq yab bana..fazLaLıqSam hayatınDa yaLanDan oLucaqSa hiç oLmasn bırak bny geri bana (!) **kendmde deyiLim bu ara (!)


bnm ez!yeT!m k€nd!m€..orTaq oLmaq isTemiosan...bb


]†[Üser!mdeq! LaneT! Sew!oOrum]†[


UmuT eTmekten vazGeçmedikteN sonRa yıkıLmaz insaN..!


Dikkatimi çekmes Kimse..Dikkat ederim işime qeLirse !


Miş'Li Geç'Miş'te KaLdı Sewdam..


özℓємєктє вιттι αятıк вєи ѕєиѕιz∂є уαşαяıм..!!๏̯͡๏)


нαуαттα geяçeк αѕкι ѕαdece 1кeяe вυLυяѕυn ..
σndαn ѕσnяαѕι υуdυяυк вiiя кσρуαdιя.!


┼รiчaђ мέŁέк ┼


Yok artık tutma ellerimden ben öldüm...


Ben ne bildiysem sen hep bozdun şimdi sen bil ben bozucam


Adı aşk sebebimin Her hata kaLbimin…’


Neyine güveniyor kaLbim boyundan büyük bu sevda



" a$k " die ßi$e yhkmu$ sevqi varmı$ hani sevqi emektir
derLer ya yaLanmı$
FazLa emek FazLa deqer zararmı$..


$imdi sana qüLüp qeçiyorum.!!
" MutLuЧum " ordan anLadım.!!!

en başka msn sözleri
pamuq $eqer qendini bi$hi sanarda qıcındaqi çBuqu goremes yha sisinqide o misaL!


Aşkımı Hakedecekseen ;
Önce Hazmetmesini Öğren !


Biri bana geLsin o da sensin..Beni kıRmış oLsanda!
2mzde a$ıkk! 1 tek farkLa..Bnmki senden biRaz fazLa!


kşke sen qbi unutabLsehm hrşEi.

son defa ama son defa diye diye içimden kal demeni bekledm...=((


γaηLıS qözLєяє aqLıγσяuм вσм вσS haγaLLєяє Sıqıηıγσяuм єSкi яєSiмLєяє вaкaмıσγσяuм...Laηєт єттiм Sєωdaγa...


Sєηi вi кöşєdє вєкLєякєη qüηLєяi SaγdıмSaaтLєяi Saγdıм... qüη вiттi qєćє вiттi вєη вiттiм .. aмa γiηє Sєη qєLмєdiη вєη γiηє вєкLєdiм..


Meqer ask sevipte Kayßetmekmiş


qidєηi Sєγяєтмєктєdiя aSıL aćı вuηu єη ii вєη вiLiяiм...


Susmayı öğreniyor yüreğim..


Her şeyimi çaldın benden .
Umutlarımı bırak !
Onlardan Ne İstiyorsun !!! …

0 yorum: