hatalı msn sözleri ~ Msn Nickleri


hatalı msn sözleri

7 Ekim 2009 Çarşamba

SeNi seVioRUM dioSunDa .. qözLeRime pHaqTııN yHoq ..
hatalı msn sözleri

yHoqSuN yaNımDa yiNe yabaNCıLaRLaımMm .. aRTıq yaßanCıLıq çekMioRuM .. ÇüNqü ; pHenDe oNLaRDaN biRiiMmM ..

seNsiZLiq Mi .. ? YiNe Mi .. ? TaMaM sHeN qiT pHeN eLimDe KaHveM ve qaZeTeM iLe pHeqLeRiM .. !


seN vaRsıN yanıMDa yHa o yüSDeN yaKLa$amıOLaR HaYVanLaR yaNıMa ..


a$q mı ..? yHoqSa aCıMı .. ? ikiSiDe ayNı $eY ... bu yüSdeN No No No


iNaT yüSÜnDeN ayRıLdıq .. inaT yüSünDeN baRı$amıoRuZ .. !


pHeN meLeq yüSLü .. KöTü CaDIıImmMMm ..


SaBaH uyKuLaRıMDaN oLuoRUM okuLa qeLip sHeNi qöRMeq içiN .. !


SüPeR miiM Ne ..


eRKeKLeR .. HepSi ayNı 3 qüN soNRa ßakaRSıN yHoqLaR .. !


sHeN pHeNi qıCıK eTmeq içiN DoĞDuN deMi .. ?


maTeMaTikSeL a$q i$LeMi ..
+ =


·· " .. a$qıMmM sHeNii çHoooOOoqK seFiOooORuMmMmM .. " ··


sensiZLiq mİ aSLa .. ! ?


Son umuDum iLk Sava$ımDı...!

KaRaRan UmuTLaR yüzLeR Soğuk SoKakLaR SeSsİz Ü$üYoRumm ANNEEE


araba nickleri
iZin VerirSen ÖLÜYORUM ANNE

ßuqeCe Her$eyden vazqeÇtentim

DerTLerimi KaranLığa EmaNneTettim

ßenim Dİğer yanımSın aRTık yannızsın

ßu $ehir Sensiz Dü$man ßana Sen ßenim karanLığımsın...


SenDen qeÇmeq koLaY DeiL...

SeVen iÇİn öLüR sEvDiğim iÇin öLüRüm

SanıRım ßenDe a$ık oLdum

ßirqün ağLamaq iSTerSin YanınDa ßen oLmam sevqiLim...ßirqün ßağırmaq istersin Kapa qözLerin ßaq ßen qiTTim...!

ömRümDe heR $aRKı ßaşqa kapıLar aÇTı...


HayaT ßu SevqiLim çoqTan SeÇmeLi Senin a$qınSa ßi DÖNEM ÖDEVİ...

ßu yaRaLaR ßeReLeR SanaDıR ßiLeLeR...

a$ıq oLmaq çoq zormu$ yaR Sana a$ıq oLmaq çoq ZoRMu$ YaR...

$aHiDİm qöKKuPPe...


ßu kaDar acımasız oLmaLıyDıN yar ßen seni ßöle tanımamıştım yar ßen o yürekte olduğum için şanslıydım çoq seviodun ßeni YADA ßEN ÖLE SANIYORDUM...

Her qiden ßahanesini yaraTıR Her qiden aCımasızDır ama Sana KonDuRamıyorum...

Her ACI ßiTer ßiLiyoRuM aMa nie ßukadar uzun SürDü ßuSefer niee yarı ÖLÜ qibiyim HaLa?

0 yorum: