şekilli msn sözleri ~ Msn Nickleri


şekilli msn sözleri

15 Kasım 2009 Pazar

nє zaмan вu кadaя zoя oLмaya вaşladı nєfєs alмaк.?
nєяdє кayвєtti insanlaя gözlєяndєкi ışıgı.?
ne zaмan anlatмaкtan vazgєçtilєr öyкülєяini.?


Şekilli msn sözleri




İçimde parçalanmış cam kırıkları.
Canımı yakar konuştukları
Aklım hala o dediğin son cümLede kaLdı .
~







Kırık kanatlarını sar şimdi. Sar ki;
Düşsüzlüğün içinde üşüyen bu yüreğe kanat ger
Beni “ bildiğim “kadar değil
Bilmediğim kadar sev











Şimdi beni hangi yanımdan susacaksın?
Sessizlikte bir dildir
Çoğul susulur
Pusulur
Şimdi beni hangi yanımdan kusacaksın?
~






1 ipтε iкi кi$i oynαyαмαz
Yα sεη düşεяsiη
Yα ßεη iтεяiм






beni küçük bir çocuk sandıLar kendiLerini WiLLiam TeLL .
kaLbimi eLma sandıLar her defasında 12'den vurduLar !!!




şekilli yapma




İçimdeki Fırtınaları gülücüklerimin arkasına sakladım
kimse görmesin diye
görselerde bilemezler .








İki şékér vérsém kândırâbiŁir miyim içimdéKi Çocuqu







Dâhâ mutŁu dâhâ mâvi yârınŁârâ uyânmâya iKnâ édébiŁir miyim O'nu







Günún sOnunda
Kendini sOkAk kÖpeqi kAdar yOrqun HissediOrsan .
ßu ßéLki bütün qün HirLadiqin içindiR . . !








Sen ßir Cam KırığıSın
KaLbime GömüLü
IlerLiyorsun Yavaş Yavaş KanataRak







ßak ßen acının taa kendisiym !








SessizLiği dinLiyorum $imdi we soLuğunu
Sustuğun yerde ßir $eyLer kırıLıyor
ßekLeyi$ diorum caddeLere daLıp qidiorsun
Adını yazıyorum ßütün otoßüs durakLarına
Öpü$tüğümüz heryer adınLa anıLıyor
ßir de seni ekLiyorum susu$Larıma








Yüreği sızLamadan canımızı yakanın er yada qeç werecek hesaßı war !

0 yorum: