Terk etme nickleri ~ Msn Nickleri


Terk etme nickleri

30 Kasım 2009 Pazartesi

hayalin ten olup sarar esrarını gecenin .
yoluma gölgen düşer dirilirim .!




Terk etme nickleri



tekin olmayan güşüne yeniden kanarım .
hep yorgun saatlerime denk gelir acıların ..







sadakat mi aşk mı daha üstün ?
tenim ürperir mi ölüm değince .?





Poz verirken sonsuzLuğa Oyun oLdunuz cümLeLerimde
Susamışken çocukLuğa..
BeLki içersiniz diye KardeşLik demLedim eLLerimLe..
DiLiniz yanmasın diye ıLıştırdım yüreğimde..
Uzunca bekLedim sizi..
Bırakmam asLa..







Ne Yapacagini biLmiyor artik
kaLbim !
..
neden sevip
sevmedigini de biLmiyor ?







gülüşlerine takılı kaldığım emanet suretin bende sır .
gelmeyişine sözüm yok yar . hadi son umudumuda kır .!







gözyaşına çakılı kalsın düşlerin .!
gözlerimde süs olsun çekip gidi$in .!! ..





anılacak " adın " bile yok Bende







~





istemiyoRum / sevmiyoRum aRtık !



terkedilme sözleri


~






29 harfi katletti ellerim sen ardına bakmadan gittin... Ben 'g' bile diyemeden 'gitme' demeyi umarken…!






~





my li₣e






~






'keşke' diyebileceim bişi varsa 'sen' olursun.ama 'gitmeseydin' o adi mevkii de değil kalbimde olurdun )

0 yorum: