Çaresiz msn nickleri ~ Msn Nickleri


Çaresiz msn nickleri

18 Temmuz 2010 Pazar

Maybe one Day..(L) (ßeLki ßiR güN)

Bir GözLerim Wardı GözyaŞım KaLdı.. :'( Son İLacım Wardı O da Sensiz KaLdı..Bitti Yüreğimde Acısı KaLdı..

her$ey için çok geç demek için ßeLki de çok geç...

'Gitmeye de bilirim. Gitmeyi de bilirim...'

Artık ne qözlerim,ne qülüşüm,ne ellerim ne de KaLßİm senin..Artık hepsi benim!

ßENİ ßAZEN ARAYIP SORMASANDA , SANA ßAZEN KIZSAMDA , SÖYLE SANA HİÇ KÜS KALAßİLİRMİYİMM??

Uzun Süre İnşa Edilmeyecek Bi Yıkım Var Yüreğimde....

ÁşĶ ßÁĶışМÁĶŤÁŃ ĨßÁŔĔŤ ŐĹŚÁŶĎı öĶüŹ ŤŔĔŃĔ ÁşıĶ ŐĹÚŔĎÚ.

ßa$Layaด HeR $ey ßiteR..!

••••S•ê•N•î••••K•â•L•b•î•M•ê••••G•ö•M•ü•Y•ô•R •û •M••••

кiмseиiи нaчaтı вeиi iŁGiŁeиDiямez,вeиiмкiDe кiмseчi...!

öуℓє нσяσzℓαя ναя∂ıя кι güηєş ѕα∂є¢є σηℓαя öттüкℓєяι ιçιη ∂σğυуσя ѕαηıяℓαя!!!

Aşk ßnm için ßundan ßöyle GeçiCi DöVmE !!!

Yoku$u ßen CıkTım YoL $nN oL$un,ZehiRi ßen IctiM $u $enin oL$un ßi tAne ßuLmu$$un HayıRLı oL$un ßi tAnede ßen ßuLdum HaßeRiN oLsun!!!

DOĞUŞTAN ÇARESİ OLMAYAN BİR HASTALIĞIM VAR HER GÖRDÜĞÜMÜ İNSAN ZANNEDİYORUM :S
  çaresiz sözler
Hér Adamım Diyen Adam DéğiLdir,,SéninDe Dédiğin Gibi Hér DélikanLıyım DiYén DéliKanLı Déğildir SénınDé olmaDığın Gibi !!!

Pa$a GönLüm İsTéRSé SéVéRim Zorlama! İsTérSém Sévdiririm DiyéCékSinKi NéRéYé Kadar Bu HavaLAr ? Kim TaKaR ! DévRan DöNéNé kaDar !!

ÇizDm $iLdm qéÇmisiMzi qLéCéqé Da!R ßtn éSkizLri.$nLé yARınm yokki...''hayatımsın'' cüMléSindqi qizLi ÖzNe Sanm$tm kéNdimi!

€g€я $€νg!η ß!я н€ν€$$€ g€яç€к ∂€iℓ нαуαℓ$€ ηi¥€тiη $€ν!ρ α¢1 ν€ям€к$€ $€νм€ ß€η1 αякα∂a$...

k!mSeLr KaNmA$In B€N KaNdıM !$t€...!

Sen yaLanLarLa a$k satanLarın iLk adresi..ßen sattığın son a$kın ta kendisi

Sevgiyi Göstereceksin Söylemek YeTMeZ,Sevgi Gözlerinde Olacak Sözlerin YeTMez…Seveceksen SeV OnA dA YüReĞiN YeTMeZ......!

вєиι тєк üzєи şєу;вιя αşк уαяαтмış тєк вαşıмα уαşαмışıм... ѕєи zαтєи уσкмυşѕυи кι!!!

кυяαℓℓαя ∂єğι$тι αмα σуυиα ∂єωαм..!

Y.O.K Artık Sana Ait T€K Zerre ßünyemde..Sen koca ßir HİÇ oldun ßende, €ttiğin T€K cümle ile..!

İt is no use what we do.. You and me, can not become we..!
anLamı : Ne yapsak faydasız “Senle ben, biz olmuyor…”

Yan kaLbim yan.. Giden unutuLur, sen sana yan.. Sus kalbim sus!! Nasibin yok snn a$ktan..

Gidrsm dönmem, döneceksem zaten gitmem! Sen gidiorsan eğer çok özlesemde ‘dön’ demem.Ağır geliosa bunlar firar serbest, üstelemem!

Bu da sana son sürprizim olsun.Şimdi, seninle yaşanan günleri ateşe veriyorum,beni güzel hatırla.Gidiyorum…!

Her haLinLe Her haLimdin Gözümden Dü$tün.. Zaten HİÇ ßenim oLmadın ki Hatta Ödünçtün !!

İÇinDe oLMaDıĞıM BiRi iÇiN SeViLMeKTeNSe KeNDiM oLDuĞuM iÇiN NeFReT eDiLMeYi TeRCiH eDeRiM

Keşke Her Aşk Mutlu ßitse, Keşke Her Gerçek Sevgi gece Layık Olanda Kalaßilse, Veya Unutmak Mümkün Olaßilse!!!
çaresiz msn nickleri
DağLar önümde diz çökerken kayaLara yaLvaramam...NehirLer ßana akarken ßir damLayLa uğraşamam..!!!

ßu Son ALdanışım, Son YıkıLışım OLacak GeLsende ßoş Artık, GeLmesende ßoş... ÇünKü ArTıK ßen Yokum!

ѕυѕмαк νєяιℓмєѕι gєяєкєη єη zσя ¢єναρℓαя∂αη вıяı∂ıя кσηυѕαη кσℓαу σℓαη∂ıя вєη ѕυѕтυм ιѕтєуєη кσηυşѕυη..!

"Bir Kere Gittin Ya Artık Bin Kere Dönsen de Boş... Sen Bende Bittin Artık Ömrünce Sevsen de Boş... "

Ben seni mi Sevmişim Sana mı Yanmışım Sana mı inanmışım Sana mı aldanmış kanmışım Ben Ne Kadar Aptalmışım...! :P

ßen Ciğer Olmaktan ßıktım..Siz Kedi Olmaktan ßıkmadınız mı ???

KaLaCaK oLaN YeRiNi,GiDeCeK oLaN YoLuNu BeLiRLeMiSTiR ZATEN

>>>ιηѕαηℓαя gєçιуσя нαуαтıм∂αη...¢αηıм ∂є∂ιgιм...ramazan вєş ραяα єтмєѕ ιηѕαηℓαя....<<< <

Ne iLKtiN..Ne de Son..YaşaDıĞım HaYat iÇinDe KüÇüCük ßiR OYuNDuN..SevGiyLe DoğDuN…NefRetLe YoK oLDuN…ÜzGüNüM CaNıM uNuTuLDuN

(...KaLßim FiRaRi...)

0 yorum: