karIşIk msn nickleri 2010 ~ Msn Nickleri


karIşIk msn nickleri 2010

22 Temmuz 2010 Perşembe


senin icin ben bitmis olsaydım benim icimde sen yasıyor olmasdın


.yanLı$ yapanı asLa affetmem fazLasını ya$atırım..


nEefrEt'e sEevGİdEN fAzLA GüVeİRrİm Dedİ şŞeEYTanN; ÇüNnkİ NeFReTİnN sAhtEsİ oLmASs.


. Kaçırdığın her$ey için pi$manLık duyarsın..pi$manLık duyduğun hiç ßir$ey için sana acımam..!!!


SênînLê întîhâRîn e$îqîndê jîLêtLê dâmâr mêSâfêSindêyiz


İsT€R Ah €T...İster Kin Duy...KeNdiNe GöRe HaKLıSın..AdıMı KöTü An...SoNuMu €LinLe YaZ...SeNDe ßiR Gün AnLaRsıN..!!!

YalanLarınLa MutLu Edeceksen DoğruLarınLa Kahret


a$kmI dedin bana sa¢maLadIn Seni Seviyørum diyene inanma yøL ver beni
en son bIrakIpta qIdende bni her$eyden cok severdI bø$hveR

   en harbi msn sözleri
gι∂єяѕєм ∂öимєм, ∂öиє¢єкѕєм zαтєи gιтмєм! ѕєи gι∂ισяѕαи єğєя çσк özℓєѕєм∂є ∂öи ∂ємєм.αğıя gєℓισѕα вυиℓαя fιяαя ѕєявєѕт,üѕтєℓємєм!


YıLLardr içimde 1 çocuk ağLar,İşte hep bu yüzden ısLak gözLerim.Sende çekip gitme dayanamam yar,Öle ta$ değilim sandığın kdr..


SéN Kéndi ŞéRéFini 3 Kurusa SaTaCak KAdar BaSitSéN BéN ''O'' ŞéRéfini SAtin aLaCak Kadar BüYüqüm..


kaybettim bugün kendimi, hükümsüzdür.. sonu yok bunun, boşluklardan boşluk beğendim. vazgeçtim bugün herşeyden halsiz şu kalbim.


Beni BiR " ALLAH'IM BiR'de DOST'Larım BiLSin , GeriSi İLerLeSin!!

karışık msn nickleri 2010
DuyguLarı açığa veren gözLer oLmaSa kaLp hisLerin Mezar taşı oLurdu..


нєєєєєєу! ηє ∂υяυуσяѕυη вє, αт кєη∂ιηι ∂єηιzє. gєяι∂є вєкℓєуєηιη ναямış αℓ∂ıямα ...


Sêvdâ êktîm îhâñêtî ßî¢îÿørûm , ¢øk Sêvmî$tîm î$tê ßûñâ ÿâñîÿørûm , vâzgê¢îLmêz Sâñdîñ Sêñ kêñdîñî Sâñâ ñøktâ køÿûÿørûm ..


Sen Bnm Farkımı Fark Edemedin!Ama Artık Farketsende Farketmez!Çünkü bnm farkımı farkedenler senden çok FarkLı


AğLayp inLeyp hiç aCı Çekme!Bir aNda GönLündeN baba SiLiver GitSin..Aldırma ArdınDan ağLyaN Benim..Komik Bir Fıkra Gibi GüLüvr Gitsn!!


Harcadınız Beni Artıq yeter,Her yeni Sevgili Daha da Beter,Teker Teker gelin ULan Teker tekerSizi Bana Sayıyla mı Verdilerr??


SimDi iYi oLan Ne VarSa, üZeRiNe Cizqi CeKemeDiqim KırqıNLıKLaR SaRıYoR DöRt YaNıNı. SeBeBim yOk, BeLKi De CoK .. //


HepTe DefoLuLaR ßuLuyor ßeNi yaN SaNayi msn nickleri DeğiL oRjiNaL ßiR a$K aRıyoRuM ! ! !


İlk qün anLASAmadIk hataLArLA basLADık DAha sOnra anLAstıK aLEmi agLAttık şİMdi isE caN cieR oLup orTamLARa aKTık…


Yüreğim Küçük DeğiLde YaLNızLıĞıM BüYüK BeniM


HaYaT BıR SıNaVSa BeN aDıMı YaZaR CıKaRıM

0 yorum: