Duygusal nickler ~ Msn Nickleri


Duygusal nickler

19 Nisan 2009 Pazar

Ayakta hisLerm diLimde düqümLer söz qeçmiorki kendime mecaLim yok anLat diorsun ya bendeki usuL kıyaméti...
' SevqiLiLer [sahTe]...TipLer [Kahpe]...Hayatınız [pLan]...aLayınız [yaLan]

[a=28] †..ΣмİLỳ..† <<3 . ![/a=#0080FF]

KonuşmakLa varıLan hedefe gayRet!...etki-tepKi,iteLer yetKi ve Reddi terKet yetti artıK artı konuLar yaşama eksi siLinir her gününde nötr oLur**

tüm yalanlarım giysi giymiş varlığın icimde yılların tuhaflıgında...
garip varlıklarız başkasında kendini hep arar varlıklarız bulduğumuz an uzaklaşan varlıklarız..
tuhaf şey sevilmek kendini üstün görmek altta kalan sevgiden, imkansızı beklemek o_O
Tanrıya dua ederken korkuyorum ya duyarsa yanlış anlarsa kimselere ihtiyaç da duymuyorum eğer aşk buysa uykumu çalarsa
geçmiş yıllardan bu yana gelen o "sen" şimdiki zaman üç renkli bir desen xD
hayaLLerim vardı benimde seninkiLer qibi herkesinki qibi suya düşenLerden bahsetmiorm haLa qökyüzünde qezenLeri söyLüorm..

EMOLAR SOKAĞI
Discmanimde mcr,kulaklık kulağımda
Saçlarımın ucu sarı,piercing dudağımda
Bangır bangır müziklerde hüngür hüngür ağlarım
Keserim bileklerimi emolar sokağında
Galiba kendinizi pek enteresan sanıyorsunuz büyümeyen adam sendromu bu ama yaşlanıyorsunuz
renkli nickler
küstah taklidi yapan erkekler familyasından milyarlarca zavallı adam midemi kaldıran
ya siz hala bıkmadınız mı hiç kendinizden evinizden uzak yalnız kovboy triplerinizden ?
Nefret et ama acıma yeter ki istediğin kadar ..
tanırsınız benim gibileri boş sokaklardan çizgilere basmadan yürümeye çalışan insanlardan
Bir ağustos böceğiydim ben ama kaybolmuş sazım..
Düşünme, kim anlamış ki sen anlayasın böyle*
Sil gözünün yalnızlıklarını o an fısılda duvarlara adımı..
Gözlerim senden sonra hep parçalı bulutlu

sen yine olduğun gibi kal benm için sakın değişme..

Kaybetmenin tiryakisi bir çoçuk gibi sustum, kendime kızdım

gülüşlerim vardı benim .. ben kimim ben nerdeym??

..ve uğraşmak anlamsız yüzündeki yabancı her geçen saniye bana daha yabancı..

aşk ne demek aşktan yanmak ne demek kenarından bile geçmiyorsunkiii ..

bi hayal kursam içine seni koysam hiç gitmesennn....

ben taptıkça o hepten kaçar gider küçücük dertleri dev yapar küser *


Duygusal nickler


-Her metalcinin bi kafa sallayışı wardır.
- Headbang yaşta değil baştadır
- Anlayana sivrisinek distortion anlamayana davul solo az
- Clif burton öldü mertlik bozuldu
- Ak akçe manovar konseri içindir
- Gülme blackçiye satanist olursun.
- Scream vokalin sesi uzaktan hoş gelir...
- Sakla paranı gelir konser zamanı.
- Metalci metalciye baka baka kararır.
- Bir bagetin nesi var iki bagetin sesi var.
- Pogoya düşen yılana sarılır.
- Her kim ki penası elinden düşe tez boynu vurula.
- Hakkıyla atılan solo öküze müziği sevdirir.
- Sakalda keramet olsa kerry king şehlik ederdi
- Deathçi heavyciyi taklit ederken brutal yapmayı unutmuş
- Blackçinin hakkından deathçi gelir
- Blackçinin duası kabul olsaydı gökten kan yağardı
- Metalciye altın marshall vermişler, illede ibanezim demiş.
- Her metalci kendi evinde böğürür.

You're sniffing on snow when you're feeling low
Kötü hissettiğinde beyaz çekiyorsun


Suffocating dreams that could have been
Gerçekleşebilecek olan hayalleri öldürüyorsun


Exchanged my vows
Yeminlerimi eskileriyle değiştirdim

0 yorum: