Üzülmüş nickler ~ Msn Nickleri


Üzülmüş nickler

22 Nisan 2009 Çarşamba

Üzülürüm renkli bilyelerim eteğimden düşerse




Üzülmüş nickler , dostluk nickleri



^^ İnsan kadar nankörünü bahsettiğiniz kedilerde bile görmedim !









Oysa Güneş'i bile söndürdü üzüntüler ..






Benim hayatta istediğin hiçbişey olmadı.
Bi seni çok istedim..
Seninde için benle dolmadı !





Son vedalar .. Hep akşamüstü geldiler








Ulastım sensizlige, ozgur bır denizci gibi.
Uzak degil ruyalar, artık uymam kadere
Mutlulugu buldum sonunda, sensiz gunlerimde.






geçsinn gitsin
bende bittin

...




Sustu içimdeki,
Yorgun yüzündeki,
Düştü elindeki,
Öldü..
Bir melekti..


" gitmek, çoğaltmıyor hiç bir masalı " diyorum..
Susuyor..
" kalmak ölümü yaşatmıyor " diyorum..
Gülümsüyor.
" gitmeliyim " diyorum..
" kalmalısın " demiyor. (:




İnsn bi kere yara aLınca en kanayn yerindn;
Çare oLamazmş artq hiç bi pansumn..
Tutmazmş hiç bi yarabandı..
İstemesde ; "-miş qbi" yaparmş artq..
İnanmıyor ama inanıyor "muş" qbi..
Seviyor ama sevmiyor "muş" qbi.. !


Sen iki yüzlüsün !
Söyle ,
Hangisine tüküreyim ?
(.


şaka gibisn
belkide şakaSINdır
komik
peeeH
..!



deeeeeeettttt uzak dur benden sana hiç bişey olmaz

0 yorum: