Maşallah nickleri ~ Msn Nickleri


Maşallah nickleri

15 Nisan 2009 Çarşamba

kaSiina gOzune bOyuna pOsuna yyafrOem tuhtuhtuh maSallah.

Seniin iiCin , Senden biile vazgeCtiim.

hergun seni dusunurdum , her an seni yasardim , seni sevmekten degil . seni KAYBETMEKTEN korkardim.
Maşallah nickleri
mutluluk bile aci veriyor , cunku sonu var biliyorum

izn't he lOvely , izn't he wOndefull , jepjep; he'z PERFECT.

bana SAKIN seni seviyorum deme , O lafida kendine benzetme.

RUZGAR GIBI ESIYON ONDAN ONA ONDAN ONA ISIN GUCUN YOKMU GIT KENDINE BIR HAYAT ARA. !!

Bu Alemde Sekli Ben Koyar Ben Çizerim , Oyunu Ben Baslatip Ben Bitiririm , Isine Gelmese '' GAME OVER '' Güzelim

Sozlerin BÜYÜK Yüregin KÜCÜK Yanlislarin ÇOK Dogrularin YOK .

uzun yolun sonunda sen oldukça , ben o yolda yürümekten bikmam..

Allahimdan Tek Dilegim Var Oda ' SENSIN '

sagolasin sende cok sevdin beni, oyle cOk sevdinki kalbine 1kisi daha girdi, 2kisi idare etmek senin icin MARIIFET

Ölüm Yolunda Olsam Bile Sana Gelirim , Son Nefesimde Seni Sayiklar BEKLERIM !

Gercek seven, ASLA unutmaz, birakip gitmez.

askin zehir oLsa yiine içerim , yolun eceL olsa korkmam geçerim !

Giden gitmistir , gittigi gun bitmistir. ben gideni degil , giden beni KAYBETMISTIR.

gideceksen bahane bulmadan GIT , adam gibi sevemedin bari adam gibi SIKTIR GIT.

sevmis olan biri birakipda gidermi, mutluyum der ama mutsuzdur inanki,yalan asklara teslim etti kendini..

;Nerdesin ecelim, bak seni beklerim; kapilarini aç ben geleyim
yetenekli nickler
tutsam ellerini hic birakmam, ecelim gelse yine kacmam ;

Artik sevemem,'ama kalbimdende silemem. = )

bos ümitlere kapilmam, cekip gidenin ardindan yalvarmam, sevene tamam, sevmeyene bisey yapamam..

içimdeki duygu beni Öldürecek, bekledim, bekliyorum nezaman dönecek..

sev seni seveni kiymet nedir bileni, arama hiç bosuna birakipta gideni..

ERKEK MILLETI: 1gün; merhaba, 2gün; canim feda, 3gün; dudak dudaga, 4gün; isim var kusura bakma, 5gün; hadi kizim ELVEDA ;)

ben acimin bitigini zannederken, biten acim degiil ; biten benmisim!

Aciyi cekmeyen, mutlulugun degerini bilemez...

hasretinle yanardim, gece aglardim. sanmaki sevmedim; canimdan cok sevdim

Her giden birgün dönmek ister, birakin dönsün . Ne kaybettigini ' SON KEZ GÖRSÜN (Y) !

Bir seni unutmadim aylarca, birde ben aglarken gittigini.

içim içime sigmiyor,içimde bir ses , hiç bikmadan,hiç usanmadan ;adini bagriyor,çagriyor& kalbim gelmeni bekliyor..

Yanimda olmasan bile, kalbim hep seninle yasar..
Sevmis olan biri, birakipta gidermi ?

mutluluk masallarda, masallar yalanlarda..

hiç birseyim az olmadi senin kadar , ve hiç birseyi istemedim ; seni istedigim kadar

kalmadi hiç birsey, ne sevgin nede askin

SANAMI inandim, SENIMI sevmeye basladim, SENIN hayallinlemi uykuya daldim. Yaziklar olsun be, KENDIME HIC YAKISTIRAMADIM !

0 yorum: