Garip nickler ~ Msn Nickleri


Garip nickler

8 Mayıs 2009 Cuma

Başka renkmi düşLemiş kaLbin?
Kırmızı odasında
Garip nickler



Kmse olamz onun qbi! *
Ulasamazsn


olum sen bni trene flan mı benzettin..

kenDime a$ığım





Gece ayazından



enteresan msn sözleri
__________Sabah ezanına
Akı$tayız yine
__________Rakı beyazına



şıмαяıкѕαм вi ѕєвєвi ναя*



Biqün Pişman oLupta Dönersen Geri
GönüL Kapım Açık Ama Nah Girersin İçeri !


GeLecegini merak edereq isLedim kendi hayatimi
MutLuLuq ve basari beqLedim heb
ikisini de buLdugum zamanLar oldu ikisini de kaybettigim zamanLar
Hayatin benLe daLga gectigi ve benim hayatLa daLqa gectigim zamanLar oLdu



Ne dünyaLaR yıktm sni buLmak içn
Ne umutLr unuttm sana geLmk içn!
Snse 'ayrıLık' dedin en b$nda..
AğLa ağLa $mdi yLnzLığına!!

ağLa....

Farkındamısın YokLuğumun
Farkındamısın SoLduğumun
Farkındamısın Nerde oLduğumun

HayaL kurmaqtan biLe korktugum gunLer gordum
HayaLLerimi biLe asan günLer bazen
[b]Gecmisi unutmayi ogrendim geLecegi merak etmemeyi!


İnsanları anlamaya çalışırkenanlaşılamadığınzı farkettinz mi hiç?

0 yorum: