oflama sözleri ~ Msn Nickleri


oflama sözleri

30 Mayıs 2009 Cumartesi

Bu kalabalığın içinde
Yapayalnız hissetmektense
Dünyanın bir ucunda
TeK bşımayımm..!!!

xxx
oflama sözleri

Yakmıyor elimi artık bu kaynar sular
Yoruldukça kaybolur acılar..

xxx

Kimi aşklar hiç bitmezmiş
Bizimkisi bitenlerden
Sevmeye yeteneKsiziZ..!!


Sen qittin qideLi Br Morqta qie öLü kadar soquk Bedenim

Lanet ediorum Doqduqum qüne

Sensiz qeçen her qünüme Lanet ediorum

KabuL edemiorum Bi TürLü SensizLiqi

Kaç qece Daha dayanır Bu beden

DiLerdim Bi öLü oLmayıı

Senden başkasını KabuL etmez Bu Ten

DüşLüor Bu Beden HaLa Seni

" öLüorum " desen biLe sana Yardım etmeyeceqim

NeFretimin nedenini kendime biLe açıqLamaktan korkuorum.

Sensiz Deqerim Yhoq Phenim

" // Siqtir çektim Aşqa

LanetLenmişim Phen Aşqımız TaraFından

Son Laneti Taşıorum

AnLayamadım NasıL aşq Bu ?*

Hep söyLemiştin ' oLmaz ' die eFt oLmadıı aşqhım buraya kadarmış x(

Aşqın Kadar Boşsunn

suRatım qüLümsErdi ama ben aqLaRken dE qüLeRdim..

s3ni seFioRum dienLeR heP sakLadı qeRçei.. x(
sıkılgan nick sözleri
Lanét oLası.! * (".) Tanrının Lanetine uğramı$ ve aforoz ediLmi$ bir ßeden.. ne bırakır qeriye?

makyajını gözyaşıyla temizleyen küçük bi kızım şimdi....

Kendi koLLarını kesip vitrine koyan kasap qibiyim...

" TAPARSAN TEPİLİRSİN TEPERSEN TAPILIRSIN"

0 yorum: