rahatsız sözler ~ Msn Nickleri


rahatsız sözler

25 Mayıs 2009 Pazartesi

gözyaŞLarım üzmedi Seni .. mutLuLugumda güLümSemedigin gißi.
---------------------------
hayaLde KurmuyOrum aRtık..giRerde KirLetirSin Diye !

rahatsız sözler

---------------------------
Ruhuma Kendimi anLatıyOrm'da ßazen, Cıkıp gitmeK İstiyor ßedenimden..
---------------------------
Ruhun ßiLe CenabetkeN, Seni nasıL ßakir kıLabiLirim .
---------------------------
yAp-ßoz'umun Son ParcaSını göRen vAr mı tAmamLamam GerekeN ßi hAyAt varda ¿?
---------------------------
yaLnız ßırakın ßeni..hEr zAman yabdığınız qißi.
---------------------------
bazen kendi gölgene basar sendelersin ıssız sokaklarda...bir karayel eser, üşütür,yalnızlığını yüzüne vurur.çıkar gelir pişmanlıklar en zayıf anında..boğazında düğümlenir bir kördüğüm..





güne kahveyle başladım..

ağzım kuru zihnim açık





Hoşumuza giden yalanları avuç dolusu yutarız da, acı gerçekleri yudum yudum içeriz...




♥♥♥








Firtina oncesi








ßitiyorm Her Nefeste Ne Halim Varsa Gördm..Çok koştm,Çok Yoruldm Ve Şmdi ßende Düştm..





Ölüyorum son kez yanımdasın.
Son kez tutuyorum o ellerini.
Bırakmak istemiyorum ellerini.
Isıtsın yeniden ellerin, ellerlimi
Her şey güzelken seninle




.









αklımı yitirdim kαlbim hαlα konuşuyor.




çok net ama bulanık









susturmayın beni
aklımdaki herşeyi söyleyemedim daha






mutlu şekilli nickler



öksürmem lazım nefesim bitti
dişlerim sözümü dinleyin,
sıcaktan mı takırdıyosunuz












Gündüz gözüyle söylenmeyecek masallar söylemişiz .

Sabaha çıkmayacak sözler vermişiz meğer .

Bir hayal kuşunun kanatlarında adını rüzgara yazmışız meğer .

Şimdi arıyorum ... Bulamıyorum .

İçimde sakladığım o masalları kimseye anlatamıyorum ...
Sen mutLu oL ; ßen Sana ßakSam'da oLur ...
---------------------------
Adını bILe sakLıyorum Herkesden ; beLkide Hic ßir Sebebi yOkkeN..
---------------------------
Adın yokki..tadın kaLsın..
---------------------------
mutSuzum, mutLuSun, mutLuSunuz..
---------------------------
Susmak ErdemLikmis Peh ! Konustugumda ne dinLediLerki Sustugumda Niyetimi biLecekLer!
---------------------------
Seviyorum TariFi yOk.. aLdanıyorum kaHpeLigiN Cok..
---------------------------
KayboLup Giden GencLigim degiL Mi ¿ Seni Sevsem ne FarkEdicek ?
---------------------------
ßoyAnmmış SuratınLa eN Süper mAkyAjıSın hAyAtln.
--------------------------
köLen'de oLsam ; yAkınında buLunSam..
-------------------------
kaLßinde boyaLı yüzüN gißi yaLanLarLa ..
-------------------------
Artık gözyaŞLarımı sakLamıyor yAgmur..beLki'de yAgmur'u hızLandıyOr gözyaŞLarım..
-------------------------
GözyaŞımın bi anLamı yok Sana .. Sadece agLıyorum iŞde :/
-------------------------
eSaretimdir aŞk; CesaretimdE Sen !
-------------------------
Gülüşlerimdeki Neden.. düŞLerimdeKi ßedensin !
------------------------
Nerde ßir AydınLık görSem peŞine tAkıLıyorum.. Geceler'de ßüyüdüm ßn hEr ıŞıgı ßir uMut SanıyOrm.
-------------------------
Sevecek Kadar ßirini buLdun ¿ seviLecek Kadar Kendin'de oLdn mu ?
-------------------------
Dogru diyosun asLında... haSretimdin ; NeFretLik zAmanında.
-------------------------
Giderken aLdıkLarın, Yanında kaLsın; hEr yaLnız kaLışında ßeni hAtırLarSın..
-------------------------
En Agır Lekeyi ßıraktın ßende ßaş HarFi ''AŞK'' oLan !
-------------------------
ıSLatsada ßeni Yagmur Gözümden Akan damLaLardan Farkı yok Renginin..
-------------------------
TeneFFüs Ettiqim hEr soLukta İcime Cekemdiqim tEk neFesimsin
-------------------------
yArım kaLsa'da cümLeLer.. Seni ßana anLatsın yeteR .
-------------------------
Gitse'de ßedenIm..kaLmak iSter Yüregim..
-------------------------
ßir Avuc kaLßime neLeri Sıgdırdım ßir biLsen :/

0 yorum: