ihanet msn nickleri ~ Msn Nickleri


ihanet msn nickleri

27 Ağustos 2009 Perşembe

ßnde isTedm qèLmèi.èLini Tutup öpméi ! İstemezDim çeKip qiTmèi.



KuLakLarm çaLan müZikTe.
Kafam yaStkTa ...
ßeden düNYa çöPLüünde.
Ruhum ßoşLukTa...
ihanet msn nickleri

ßiri sNa qiT dediqiNde kaLmaK isTiorum dièßiLmeKmi$ sevMek !


Sesim çıKmaz KesiLdi yiNe.
Niye ßu qiDiş uZun yoLLar nereye ?
qiTme dur ! Diemedim ...üzüLme die.


Sevdimişteötesiyok...


yoruldum...Hiç bir masalın kahramanı olamayacak kadar uykum var!...


iNaNdıqım masaLLar ßiRér öyqü oLmuşLar


Sende Siyaha İhanet Et Gülüm ßende Matem KaLıCak .


komiq ¦
---- deLYy ¦
------ara sıra gery ¦
--------hayatın tadındayım¦
----------kıskanç ¦
------------kopuq xD xP¦
---------------- - - -ara ara somurduq -¦


düşündürücü sözler
yaşaDıqCa oyuNa daHiLim,
namuSsuzLuq dünYaSında,
kaßus nüFusu aRTmaqDa,
saqLaNn !
kıyaméTin tiyoLarı qöZ kırPmaqDa.
inŞa eTTiqLérini yıqmaq iÇin, qeLeCéqLer.
buNun biLinCiyLé yaŞa

Bu yürek ilk sahibinden
Kaynak : yorumla.net - Nick (3,5) Camları kırılmış
Boyası dökülmüş ...
Dışı çizik çizilmiş
otomatik kilidi bozulmuş
Çok saklı gizli yerleri yara almış
Birazda kilometre yapmış.


bu sabah da senden vazgeçtim
bütün sabahlar gibi...
güneşin iLk ışıkLarına vererek umutLarımı
Oyuncak Dünya'mın kapıLarından çıkıp,girdim insan kalabalığına...



"bu kahrolası gri şehrin tüm yollarını rengarenk boyamak ister"



(\__/) ♥ (\__/)
( = '.' ) ♥ ( '.'= )
('')_('') ♥ ('')_('')


Aşk, mutlu olmaya çalışan insanların kendilerini avutmak için uydurdukları bir yalandır.


Tek ßir fotoğraf çekmek istiyorum senle
Sonsuzluğu andırıcak ßakışlarınla,renklerle...


Hala ßurdasın..Yanımda..*

Aşk nedensiz sevmekmiş..


Sahi neydi mutluluk..?
Mutluluk seni düşünmekti..
Sesini duymaktı..
Yüzünü göreßilmeyi ßeklemekti..
Seninle geçireceğim zamanlardı..
Mutluluk senin adındı..*


"Sorular bende,cevapları sende saklı...Bırak kalsın, dedim ya; inan güzel böyle de..."


Geçse artık içimdeki öfke,
Beni kemirmeyi bitirse büyümüşlüğüm,
Zaten hiçbir şey bırakmadı masumiyetimden.
Bari gülümseyen hüznüm kalsa...
Hafızamda çocukça anılar kalsa sadece,
Unutsam yılların geçip gittiğini ve geri gelmeyeceğini


dostuN a$kı sewgiLiden daaa coktur!
sewgiLi terk eder /dost yaNNda kaLıR (:
sewgiLi emreder / dost tesLLi edr (:
dost sewgiLideN daaaa chok sewer!
biLir misn bizde DOSTLUK Nedir?
nefesiN kesiLiRse aL bu caNda seNNdiR
yoLuN soNu ucuRmsa...doSTm geRi ceKiL, iLK adıM
bNMdiR..!

0 yorum: