Matrak komik nickler ~ Msn Nickleri


Matrak komik nickler

29 Ağustos 2009 Cumartesi

DaHa FAZLA TÜKENMEK İSTemiyorum

Kalbe vurdum kiliti ...tir(YASAK KELİME) ettim aşkı!!
en köpek gibi seversin o seni belediye gibi zehirler

tüm kaşarlar eriyecekse küresel ısınmaya evet!
Matrak komik nickler
farkındalık kazanmış düdüklü tencere gibiyim, zamanı gelince öterim

babamın bir dakikalık zevkiyim

keseceği kediyi petshop’tan alan elit satanist

Kadere REST çektim isyanlardayım,
babama REST çektim hastanedeyim.

yangında ilk beni kurtarın

sev ama mevsimlik olmasın, yaz’ın açıp kış’ın solmasın

kürdanla anakart tamir eden adam

mutluluğun resmini t cetveliyle çizerim

paramız olmasa da cebimizde her kahvede masamız, her kavgada şeklimiz ve her kızda bir resmimiz vardır.

öküz gibi bakmakla tren durmaz ki!
komedi sözleri
beyaz atlı prensi bulmak için daha kaç kurbağa öpmem gerekiyor?

yıllardır oturum açmayan adam

lütfen rahatsız edip konsantrasyonumu bozmayınız, bulaşık yıkıyorum.

öğrenci kimliği yerine carrefour kartıyla okula giden öğrencinin dramı

beyaz atlı prensini bekleme, seyise razı ol, yoksa beygire kalırsın

hemen canımı alma rabbim bırakta hayatla didişeyim, mümkünse dişi gönder azrailimi ölümle sevişeyim…

güzel asmadan çıkar güzel yaprak, marifet o yapraktan güzel dolma yapmak.

hayat b**tan ama grafikleri güzel

dürümüm, çöp şişim ve ayranım; insan bedenine hapsolmuş bir hayvanım..

o kız beni aşar, çünkü o bir kaşar, delikanlı adam, manitasız yaşar!

hayat üç buçukla dört arasındadır. ya üç buçuk atarsın ya da dört dörtlük yaşarsın…

dünyada öyle adil bir düzen var ki; kimseyi atlamadan hepimizi tek tek düzüyor!

kader sana hayat diye ekşi bir limon uzattıysa, sen üstüne tekila ve tuz iste!
Kapılar kapandı yüreğime giriş yok artık!!

Ellerini bırak avuçlarımda kalsın...Sen ol yanımda yıllar ömrümü çalsın

Aşk bir oyunsa Game ower !

Neyi erken yaşadıysam hep ona geç kalıyorum..!!

Etikete gerek yok beni bilen biliyo zaten

Acıların ortasında kaldım çok yanlızım çok bunaldım...

ALkol hoş!Ortam loş!Dinle bni herşey çok boş!Kimseye inanma kimseye güvenme kimseye aldanma kendin çoş!

...нαηgι кαℓß ѕηι ßηιмкι кα∂αя ѕєω∂ι ؟

ölümün olur senin uzaklardan gidişin ne olur inan bana seni ölümüne sevmiştim..

ne olmuş seni sevdiysem bak yeniden doğdum ben ...

aCı zamanla geçer....
Tüm kollarım korkumun zincirleriyle bağlandı....

вυ кєz ρєк вι αƒιℓℓι уαℓηızℓıк....нα∂ι кαℓ gєℓ αятıк ∂αуαηαмıуσяυм....

güℓмєк кιмє уαкıѕıуσя ѕσяυѕυηα мιℓуσηкєяє ¢єναвıмѕıη...

ѕєηι ∂υя∂υяαη кιм σℓυяѕα σℓѕυη кιм σℓ∂υgυηυ нαтıяℓα νє gєя¢єк кαℓ

ѕєνмєуι ѕєη ögяєтѕιη,уαşαмαуı∂α...şιм∂ι υηυт ∂ιуσяѕυη кσℓαуѕα ögяєтѕєηє υηυтмαуı∂α...

αşıgα ιуιмιѕιη ∂ιує ѕσяυℓмαz...нєя ѕєνιℓєηє∂є αşıк σℓυηмαz...

вιя güη∂є кяαℓ σℓмα∂ıккι,вιя güη∂є тαнттαη ιηєℓιм...

ĞöŹŶÁşĹÁŔıМÁ ĶÁŃ ßÚĹÁşıŶŐŔ ÁŔŤıĶ.ŹÁМÁŃı ĞĔĹĎĨ ĞĨŤМĔŃĨŃ ŚŐŃŚÚŹĹÚĞÁ...

Ne PaRa ne GüZeL hatun sadece iftardan sonra bir sigara

seninle tanışalı zaten birtek seni bulabiliyorum koydugum yerde

Beni Beyninden Silmiş Olabilirsin Ama Kalbinde Hala Ben Hüküm SÜRÜYORUM..

' 1... 2... <3... Zaman ßiddy ßuuuum..!

0 yorum: