Nefret msn nickleri ~ Msn Nickleri


Nefret msn nickleri

25 Ağustos 2009 Salı

İçim kanasa bile
Kan vurmaz dışa kendini
Vermez rengini
Saklar
Saklarım ben

Nefret msn nickleri
İçimi uyandır
Seslen bana ve kurtar beni karanlıqlardan
Harekete geçir
Kanım aksın artıqq



Sensizlikle cezalandırdım yüreğimi,
Kaynak : yorumla.net - süperr nikler.... umudu kalmamıştı çünki,
Dertler derya olmuş derler ya hani,
Eee onlarla başbaşayım şimdi...


Acılara tutunduğum zamanlarda,
sen yoktun yanımda,
Artık olsanda olmasanda,
farketmez aslında...


Şansın yok artık artık benden yana,farkına varsan iyi olur aslında..


Nefret ediyorum artık senden,
insan olamazsın sen zaten,
Sen ve senin gibiler yüzünden,
Artık AŞKa inanmıyorum ben...

Bαkαrsαm eğer bir gün bαşkα ßirine
Kaynak : yorumla.net - Yorumla'ya Özel kαrşımα çık olur mu .
Aldαnırsαm sαhte gülüşlere
αklımα gelen sen ol olur mu .
Oynαrsαlαr gönlümle bir gün
korumαk için meleğim ol olur mu .
Kαptırırsαm kαlbimi bir bαşkαsınα
söküp αtαn sen ol olur mu .









DüsLeriNi biLiyorum tıpKı senin giBi



KİRLİ ve BASİTLER














Düzeltiyorum, aşk koca bir hayal .

kendimizi mutlu etmek için koyduğumuz

Aşk, kimine her şeyken


Diğerine hiçbir şeymiş. !










kin sözleri



Daha az seviyorum seni
Giderek daha az
Unutur gibi seviyorum
Azala azala
Aramızdaki uzaklığın karanlığında...








.benLe oyun oynanmaz mızıkçıyım ..(!) (:








kim serdi üzerime bu sessizLiği..?





Bir takim sorular var çözemedigim,
Neden herkes yapmacik....?
Neden herkes çikarci....?













Dünü düşündüm ..
Bugünü düşündüm ..
Yarını düşündüm..
Anladım ben senden vazgeçemem sevgilim..













AnLatmayın istemem, korkarım ben aşktan !







Sevgim senin için anlamsız.
Umudum şanssız,
değerin manasızsa,
evet katılırım bnde ilk ve son defa SANA...




Sahibine sadık kaLan köpek kadar diiL hiçbiriniz!



Ne kaldı bak ellerimde
Biliyorum gülüyorsun
Her adımımda derine
Ölüyorum

0 yorum: