Okul sevgisi sözleri ~ Msn Nickleri


Okul sevgisi sözleri

28 Eylül 2009 Pazartesi

Uzak Dursun Ellerin Benden UZAK!
Sakın Dokun(MA)İcim Yanıyor sen dokundukca!]
●๋:●๋:●๋:

Okul sevgisi sözleri


Şimdi iyi olan ne varsa üzerine çizgi çekemediğim kırgınlıklar sarıyor dört yanını. Sebebim yok belki de çok .. // :S


Sana seni anlatamam isyan edersin a$kı tekrar istemem ziyan edersn!!
sεnin SεsindiR , iÇмi titгεtn





ßiя чαnıM suSкun diğεя чαnıM ÇığLıк






вiгi gidεг вiгi gεliг * sεvdM tε3q tαгαFlıdıг






uмuduM vAгdı dзгinLзгdз, взndз чαndM hAsгtinLз




ћαsгεтіпlε чαпdı gözlεгм ...



sevgiliye msn nick sözleri

qözlεRin hαчαliMdε,
αğlıOrм
odαMdα pnCrεмdε !!



θ giтs3 bil3 hαтαSı giтмZ !




sαћтз göZlзrз inαnмα ^^ .




гαρunZε3l **









** umaRm beyeniRsiniz (:

‘!’ dedin korktum
‘’ dedin konuştum
‘.’ dedin sustum
‘/’ dedin ve kayboldun.
İsmimi isminden ayıran işareti sen buLdun ..


bir hayat çizdim kndime hapsettim kendimi içine..Sesszdi hayata haykırışLrm oysa bu gürültü nie ?! ///


o varken suraTa gerek yog..!

0 yorum: