karizmatik nickler ~ Msn Nickleri


karizmatik nickler

5 Haziran 2010 Cumartesi

°Gelen Ne Getirdi Ki, Giden Ne Götürsün..
Ben Hayatimdan Memnunum Beni Sevmeyen Ölsün..!



Koca Bir aptalım Ben ,
Seni sevecek,Sana güvenecek kadar Aptal !
Koca Bir deliyim ben,
Herşeyin üstesinden geleceğini sanan,
Senin Beni seveceğini sanacak kadar deli !
Her neySeee...Bu Aşktanda Kalan elimde Koca Bir Hiç !






Son Bir güNüm kaLsaydı saDecé ' O ' nu isteRDim ♥




Kusura bakma Dünya
biz seninle anlaşamıyoruz.!
Ya ben sana fazla geliyorum,

yada sen benim hayallerime dar geliyorsun.
Ayır bizi Hakim Bey
Zaten görücü usulü evlendik. Yeni nickler
Ne ona sordular bunu alır mısın diye, ne de
bana sordular Dünya'ya gelir misin diye..



 karizmatik msn sözleri

Olmasa da sevenim..~~~~
Ağlayanım ~~~~
gülenim..~~
İlk sözüm son yeminim.! ~~~~
Ya seninle ya sensiz! ~~ ||||
İstersen sevme beni..! **
İstersen bekle beni ~~~~
Taş gibi toprak gibi Ya seninle ya sensiz.... ~





Sevıyoruum ıste herkes duysunn ! sewmeyı bılmeyene ıbret olsn ,)





Diyemem gitme diye .. Bundan böyLe Gidene benden Sadece : güLe güLe (:



Hiçbir zaman geri dönmüyor, kaybettiğin onca insan... :/ Aşkı anlatmak


karizmatik nickler


Her gidiş ayrılık demek değildir, bazen ne kadar uzağa gidersen git, yüreğin hep bıraktığın yerdedir



°Gelen Ne Getirdi Ki, Giden Ne Götürsün.. Ben Hayatimdan Memnunum Beni Sevmeyen Ölsün..!




Üflediğim anda söneceksin, beni sadece rüyanda göreceksin.Emin ol en mutlu günümde en arka sıradan izleyeceksin .)


rtık endişem yok birini kaybetmek gibi. Yanlızım , yürüyorum ve mutluyum deli gibi (:


Çok geciktin,hemde çok,yok αrtık bizim çıkışımız,tüm yollαr kαpαlı bize;yαsαk elmαyız birbirmize





İnsn vardır fark edilmez Süsünden Kimi farksızdır Koyun sürüsünden... Ama her gördüğün şekle kaplma insan anlaşılmaz Görüntüsünden..




Ne iLk´tin Ne Son´dun... Hayatımda Sadece Bir Oyundun. SevgiyLe Doğdun. NefretLe SoLdun. Üzgünüm Tatlımm Ama Sende ~ UnutuLdun ~




Sahte Sevgililer Seni terk Ettiginde Benim Yoklugumu Anlayacaksın..Beni Baskalariyla Her Gordugunde..Kaybettiklerine Aglayacaksn..


~





Bєn ßöyLє ağLarkєn O Şimdi mutLu ,
Bєn чapaчaLnızkєn O Sєvda doLu..!
dєLicє Sєvmєnin ßєdєLi Bu mu..

0 yorum: