kimsesiz nickler ~ Msn Nickleri


kimsesiz nickler

31 Mayıs 2010 Pazartesi

son kez
gölgemden gölgen koptu
hem de çok derinden dertliyim
sesin yok tenin yok
sessizlik son kez

xxx

herşey biter sen mi kaldın bir yalnız
herşey diner yeter ki sen zamanı ver
o sevgilerimi geri ver bırak
yoruldum çok yolun açık olsun
kimse geri dönmez

xxx

Kimin Evindeyim Elimde Bir Kırık Bitik Şişe
İçindeydi Canım kendim kırıp Unuttum 2010 Gizlice
Kimler aldıysa bulup sakın geri getirmeyin
Beni kimler sorduysa sizi görüp gülüp gitti deyin
garip msn sözleri
xxx
Çekilin görmem körüm ben
Onun için bu dünyayı ben ezerim geçerim
Özümdür dönmem sözümden
Bu Yüzden bu dünyada ben sevilir severim


__[[[ Séfq!yLéé HéyéJanlA BasLayAnN hErR AsqA aCı noqTayıI kOoyR NokTaA[...] ]]]]]

ŞşşşTTttt!!! HayaT Seni Her ŞekiLde Yaşarım FaRK eTMez !!!!߀n sn!n !Lq0quL yıllarımda..sıq sıq yéR3 dü$ürdüğn “kur$un kal£mn qibiim!!Dıştan baqıldıında sapasaĞLam..ama ici paramparcaa!!
masal
öLümden neden Korkacaqım ki ? ßen VArken O yOktur o qeLincede ßen oLmayacaqım...<

qaLbLerinizdn qachdım heb . .varıb qiddim en qaranLıqhLara † =/


| Tanrının oynadığı bir oyun..!

**ѕєη нαяιç кιмѕє уσк...ѕєη∂є уσкѕυη!..

p1sL1qk1Z^^ sessizliq iidiR
kimsesiz nickler 
Pattişler aşkına xD [ Yok k.ileti]

sewer gibi yapma artık daha henüz wakit warken..!

içimde $eFini Kayßetmi$ orkeStra'nın Hüznü Dı$ımda Charlie Chaplin GüLü$ü...!

0 yorum: