çekingen nickler ~ Msn Nickleri


çekingen nickler

1 Eylül 2008 Pazartesi

çekingen nickler , utangaç msn nickleri , msn resimleri

Takma kirpikLerimi taktım saçlarımı boyadım LensLerimi taktım makyaj kutusundan daha yeni çıktım . Sanırım böyLe oLunca yanımdasın dmi ?


Hayatı 2 Ucundan tutuyoRuz Tıpkı Lades Gibi..Ama Bu Oyunu sen kazanamazsın..Çünkü hep [ " akLımdaSın " ]..

Vazgeç, direnme kalbim.. Vazgeç, bekleme.. Sesini duyan yok.. Boşa sitem etme
Hiç TitremesiN Ne eLin .. Ne Yüreğin .. SiL qitSin .. !!

MutLu etmicekSen MeşguLde etmicekSin ..!

Ben aşkı unuTTum ayLar önCe , SeN kaLpsiz kaLdın ßen giDinCe

SeninLe öLe[S!e] xD

Başka eLLere SımSıkı SarıL Artık SiLdim Seni ! git ve Bitir Bu işkenCeyi ! SeNi Sana Bıraktım ! YağmuR Düştü gÖzLerime …!

GörmüyoR muSun? Kabuk BağLamıyor kanaTTığın hiçbir yaRan hiçBir zaman geRi dönmüyoR kayßeTTiğin onCa inSsan ..!

mutLu sonLa biTen masaLLaRım oLmaDı hiç benimMm..

Bırakma Beni BuRda SenSiz <3

Geçici HeVes DeğiL.. Hak eDeNe [[N-e-F-e-s]] oLurum...

Bu giRdaBın yoOk Edici döngüSünde yaLpaLanaN; SinSi yaKLaşandıR; adıNı koYdumM [[[[ŞeyTan]]]!...

ßuNLaRınki düNyaySa BenDe UzayLıyım!!...

Tam HerşeY GüseL OLuyo DerkeN...Y.o.K Yaa YaşamaK isTemiyoRum BeN...!!!!...

ErkekLer neDen kendiLeri iLe iLgiLenMeyen BayanLarıN PeşindeN Koşar Ki! KöpekLeriN kuLLanamayaCağı otomoObiLLeriN PeşindeN KoOşması Gibi


SonunDa ayrıLaCakTık amaN saLLa yiNede mutLuyummxD


Bir KeLebek Kadar Kısa ömRüm.. HosçakaL SevgiLim..!!


ÇığLık isTiy0r kuLkLarm ya atmaLı dRnden yada attrmaLı deRnLerdn

[COLOR="***nna"]Seni taRtaR öLçeRim..Hafif qeLiRsen yoL veRiRim...ama ağıR BaSaRsan kaLBimi...![/color]

vaRLıığm hiSSediLmeye BiLir ama...y0kLuğum k0yaR...

Ya GeLdiğiN GiBi oL Ya Da GeLdiğiN GiBi KayBoL !
çekingen nickler , utangaç msn nickleri

Sensiz Geçen heRgün için kapıma çeLenk gönder...

ZateN eN çOkda Bu Koydu yA Bana....Senin GidişiNi Seyretmek..

Aklımı Kaybediyorum Ve Siz Gözlerinizi Dİkmiş Benim Dünyamın Nasıl Paramparça Olduğuna Bakıyorsunuz...!!!!!


ŞeytaNmıSınN? MeLekmiSin? SaNkİ BeNden YürekLimiSİn?

Bu aşK fazLa sana…


TüKeNdi yüReğiM ı[]ııııııııı KeSti SesiNi

Şimdi yaLaиLarıи kadaR kirLéиdiи séи GözyaşLaяım kadaя temizdim oysa béи !!


Béиdé Hakkıи kaLdıysa Eéя SéviLdiiи güиLéré Say !


yéиidéи sévébiLiяim béLki ama yéяiиé sévémém


● °'Chekinqen.° ●


'ßir Kez 0Lsn qüldür yüzümü...Choq'mu sey istiorm Sadece sew ßeni(LL)


†.ρuηκяeas.†


мίsssίĿзйсě


(Kim)Sé(n)sizimmm.


beyniniZz qbi sizde küçüksünZz O_o


fırlamayımm i$tee ne varrr xD


Yalanlarınıza Kanan Küçük Kız Yo.Ok Artık


diLek tutmadan kaydı bütn yıLdızLar xS


нαйii ѕöz νέямiiѕDiiй..؟


kimiN eLinDéSin, unuTuLdun mu seNDé sinSiCé,
çöZüm senDé cNm
zoR mu qéLDi bu sonsuZ biLmeCé ?


Git DemioRum saDece geLme…!


« Séßéßim SénSin..!


Bana acı cektirenLerLe deiL .. BenmLe aynı acıyı cekenLerLe birLkteim simdi ..!!


Hic bitmeecek sandıımız sevda .. Bitti iste sen orda ben burda ..


Ben askımıza virquLu koymya caLısırken sen noktaı koydun ..


aSk y0k derken ciddydm .. 0Lumune svdm derken cok cddydm .. ama unuttum derken yaLan s0Ledm .. !!


' Sevdamı €n Çok Anlatmak İstediğim Suskunluğumsun Artık...Sustum..Oysa Anlatacak Ne Çok Şey Wardı..!



s3vs3ydin…gitm3zdin…!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bu nickleri kim yapıyo kardeş valla çok dehşet olmuş yaa