sihirli msn avatarları ~ Msn Nickleri


sihirli msn avatarları

21 Eylül 2008 Pazar

aMa aşqıM yo0o0k beNm aşkıM y0o0oq yaNNısıM ço0k



Heey arkdşLaarrr araNısda beNi sewMeyeN wr mI ??



ayNa aYna sihrLi ayNa NeLer söyLedn bNaa
sihirli msn avatarları
The q00d Life



qiiT sakıN döNme bNa qiiT hakettiM qaLibaa


beN asLında Hiç böyLe deqiLdm kötüLük çıkmasdı akLımdaN iqiLik yapMasdıM kiMseye kendiMe biLee

sihirli msn avatarları
Beni aldın, böldün Tükettin Bıraktın Attın Dağıttın Paramparça ettin



Hep aqLardıM beN o uyurkeN .. | Hep sakLdm beeN Kendi dünYaMaa
msn avatarları
eski günlerden çaldığım o anı gizlerken solmuş resimlerde cansız yüzleri izlerken yalan sevinçler yalnızlığı gizlerken hergün kahrolup eriyip tükendiysen..|aqLaa

sihirli avatarlar
şimdi görmüyor mu gözlerin dokunamazlar mı ellerin geri dönüp bak bir geçmişe hadi söyle şimdi ben kimim

0 yorum: