Teselli sözleri ~ Msn Nickleri


Teselli sözleri

11 Eylül 2008 Perşembe

Teselli sözleri

Ne sevdim diyorsun + nede sevmiyorsun !!
kokmayan bir çiçek gibisin...
Ne senle ne sensiz geçmez oldu hayat vazgeçilmez teK tesellimsiN..//





ßiR kaRanLık geLior yokLuĞunun ardından...
ne zaMan güne$ batsa bu son geCem...dioRum vaZgeÇ
yaLan dünyanın köhne saLTanaTından...yeTi$Tir bunCa keder
bunCa eLem dioRum...bu ne biTmez ayrıLık bu ne biTmez özLem diorm






GeL ßaK ßiR eLimde göKyüzü vaR haLa
ÖteKinde kayıp giden yıLdızLar..
KorkuLarda ßenim umutLaRda
*Beni ßıRaKma...*




Sorma
Soru sorma artık boş yere
Kalbim senin oldu çoktan
Yorgun atmaktan
Korkma




*Bu oyunda kazanan olmadı

.....Kirlenen we
...Temiz kalan war
KUMARDA....
HAYAT qalip yine...!!






.*arTık kıSa cümLeLer kuruy0rum

sevDikLerim ,sevmeDikLerim yanımDa
kabuLLenDim herŞeyi oLduğu qibi
yoLa çıkTım yarınLara(!)..





* нani вikere DüşmüşTüm ya

parçaLanmışTı yüreim..
* нani Sen TopLamışTın ya
peki ŞimDi nerDesin (?)..





bérabér yürüyéLım yaqmurun ısLLatıqı zıfırı karanLık o sokakLarda,

bénı hıc bırakma korkuLarLa wé yanLızLıkLa doLu
bu pémbé hayaL dünyasında...




ßir dokunuşunLa ßin Kenti yıkacaK qüç verirdin bana
Ama İnandıraMadım seni...
Sen ,sorquLarken ßeni kafanda
ßen qözLerinin içine bakıordum kuşkuyLa..
ßir tek sözün ßağLardı ßeni sana,
Oysa sen ,hep susmanın Koynunda..





Vakit doldu şimdi…

prenses-kül kedisi
heybetli araba-balkabağı oluverdi…
Her şey kndine döndü bir anda…
oyun bitti
sadece
camdan bir ayakkabı kaldı
sana...

0 yorum: