Çok yeni nickler ~ Msn Nickleri


Çok yeni nickler

2 Şubat 2009 Pazartesi

sevDikLerim sevmeDikLerim yanımDa
kabuLLenDim herŞeyi oLduğu qibi
yoLa çıkTım yarınLara(!)..
кคl๒เ๓ кคŦєรtє гยђย๓ ร๏ภ ภєŦєรtє!!!

“αуαктα σℓмєк ∂ιz υѕтυ уαѕαмαктαη ∂αнα ¢σк σηυя νєяι¢ι∂ιя..!”

“ηєƒѕιηι ѕαвяєтмєує αℓιѕтιяαвιℓ∂ιуѕєη σηα zαƒєяℓєяιηι мüנ∂єℓє…”


Yalan ne kadar hızlı olursa olsun gerçek onu yakalayıp mutlaka geçer…

•–>¢ạи¡м¡ ץoℓĐạ ьųℓĐųм –

Oº° αкιℓℓι σℓαηℓαя ѕєвєρℓєя кσηυѕυη∂α тαятιѕιяℓαя.αмα ηιнαι кαяαяι ѕσηυ¢тα ѕυяєкℓι αρтαℓℓαя νєяιя °ºO

Çok yeni nickler
]|I{•—-» αℓαу, çσgυ zαмαη αкιℓ уσкѕυℓℓυgυη∂αη ιℓєяι gєℓιя «—-•}I|

ςєรยг ๏l. ๔єﻮเlรєภ ๒เlє öאlє ๔คשгคภ. ђเç кเ๓รє คгค๔คкเ Ŧคгкเ คภlคאค๓คz

∂єνℓєя gιвι єѕєя νєямєк ιçιη кαяιη¢αℓαя gιвι çαℓιѕмαк gєяєкιя..

*kaLßin kadar konuş…!!!

kalSamDa neFeSsiZ öLemem ßen SenSiZ !...


düşLérimi qöRün öyLéySe.
sevDiğiniZi bNm qißi seviN.

enteresan msn nickleri
qüLün héP qüLDükLérime.
sıkıySa öLün bakaLım.
héR güN öLDükLérime



Kırılмaмış soИ kaLbί kırмaya qeLdiм ,) Çok deqίştίм beИ artık мeLek deqίLiм..



sadisttiR insanLar , kendiLerine uygun mazo$ist ararLar.. Sonrada kuLLanır kuLLanır atarLar..
BaNa qüLmeYi armaqaN eTTin aMa neReYe koYdumm...BuLamıoRmm =(

qiDéné yoL véRéceqsin qi .. qéLen ayaqTa qaLmasın ..xD

~ödünç meLeq KanadLarımLa uçarqen ben..eLimi tut.Korqarm dusmekten... ~


ßeLkide hisLerim oLdu ßir sapLantı yava$ça öLdüren ßir ßuLantı aCıLarLa doLu pis ßir kaLıntı ßitmez oLdu Lanet oLası ßu takıntı

ßnm qöZümDé biR hiÇsin aRTıq - neFreDim aŞqımı aŞtı bu qeCé

^^KaFaSıNa qöRe.! ^^ {{ hayat bosş$ }} ' bosş kaFaLar çuwaLa ' SaLLa deRTLeRi baq daLgaNa ^^



ßisDé nuMaRa ßoL RahaT oL KénDini KasMa !!xD

Ben CümLe oluP sana DertLerimi AnLatmak İsderdim ama Sen Heb Nokta OluP Beni SusDurdunn..!


RuhLarı tarafından terkediLmiş kaLpsiz insancıkLar..xS


séVmiOrum kéNdimi! séVmém öLé hérKésin séVdiqi $éyLéri xD


Bu OyunLar Yordu Beni.. Sen OyunLarını Kendin Oyna Artık.. Oyun Bitti..!






'ßir tanrının haLüsîLaSy0nLarıyımm ' .|..| #:




Sevdim işte ötesiyok...




нαккıмdα вilgiη уσкѕα, ƒiкriηde σlмαѕıη. ..

0 yorum: