Gizli nickler ~ Msn Nickleri


Gizli nickler

6 Şubat 2009 Cuma

Ben sevmek sen
Tarzanca biliyorsun AŞKı bu yüzden çok sevdim seni ben
Ey tertemiz her diLde sev beni sen
Şiirimin gizli öznesi..Adını sormasınlar bana
Söyleyemem




boşLuκtα Чαşαяsın
tακмαzsın
καЧbetмei qöze αLαmαzsın.
hαЧαdı tαsαяıмLα Чαşαяsın
κendi hαЧαLini κendin
Чıκαяsın


gizlenmiş nick


Ayıramıyorum bu karanlıkta
ihanetinizden sevginizi
Tek bildiğim var!
yetmese de almalıyım bir nefes yalandan!
başımı kaldırıp…
g e r ç e k y a ş a m a

Gizli nickler


Aynı masaLa yazmamışLar adımızı
ne sende kaLabiLiy0rm ne qidebiLiy0rm
sıkıştı qözyaşLarım ısını benden aLan
saydam duvarLar arasında




ne parçalanacak diz kaldı,
ne de kırılacak kalp
bak çocukluğumda yok artık
ne yapacaksan şimdi yap!




Hayat denen şeyin farkına vardığımızda geç mi kalmıştık acaba
Sebepsiz sevmedim seni
Sebeplerini de hiç düşünmedim




kayıp nickler
Kimseye göstermem üzüntümü
Gündüz gülerim geceleri yalnız ağlarım
Yıldızlar düşerdi avuçlarıma..





Sevgini nereye koyacağımı şaşırırdım x(





Ellerini tuttuğum gün yağmur gibi huzur yağar üstümden






Beklerim ölene dek…
Dönecek der umutlarım




Alır götürür beni kokun uzaklara en uzaklara…





Sana en muhtaç olduğum şu anda gel.
Yaşamak olsan da gel ölüm olsan da gel

0 yorum: