Suçlu msn nickleri ~ Msn Nickleri


Suçlu msn nickleri

24 Şubat 2009 Salı

Asıl Suçlu Seni Kalbine Alandı, Gerçek Sandığımız Aslında Koskoca Bir Yalandı.

Yıkık Dökük Sevdanın Enkazından Kurtulmanın En İyi Yolu Parçaları Çiğneyerek Uzaklaşmaktır.

Ne Eksik Ne de Fazlasını Ara Seni Üzenle Asla Uğraşma!

bana ağlama eğer beni sevseydin burada benimle olurdun beni istiyorsan gel bul beni kararını ver
Suçlu msn nickleri
∂üηуα∂α єşιм вєηzєяιм уσк αмα вєηzємєує çαℓışαη єzιк çσк…

şimdi oturuyor sensizlik kalkıp gittiğin yerde….
sendeydi hata Kahbeliqti Son Moda

ŞEreFSiz HayaTıN ŞErefine kaldırın Kadehlerİİii !!!

qanqa dur burda kalbimi de$iyolar ][ beni SEwdiğime Pi$man ediyoRlaRr

|Mézâr|| øLâcak ßana ßu Dört Duwar,||YøkLuğun|| Kadar Gér¢ék ßu ||éCéL|| , YøkLuğun kadar Gér¢ék i¢imdé ||aCı|| , azâr azâr ||öLüyørum|| . ßiLmiyørSun ..|
suçlu sözler
eger sewgin Bir HEWesse SEwme ßeny arkadaS$...

hadi ßir oyun oynayalım ?? Sen benım hayallerimle ben senın hayatınLa..??


ѕєωєηℓєя αρтαℓ ѕєωмєуєηℓєя ∂єℓι..... вη¢є єη ιуιѕι вυ ∂üηуαуα gєℓмємєℓι


mutluluq yürekli olana yakıŞır ben sewdiysem buna kiM karı$Ir...


!! Yalanmı$ sewgisi anladım SonundAaa !!

hayaTı gösya$LarınLa değerLendiReceine..kahqahaLaRınLa cesaLandıR..


seN oLmasaydın buRaLara geLemeSdim ßen..seWemesdim bu $ehRi..anLamaSdım diLindeNn..

yoksam ben, yoksam sende yaLnızLığa yerini sormam hiç yoksam hiç oLmadıysam ağLamam, ağLamıycam!!!!!


heR sefmeq biRas teRqediLmeqtiR..


a$hq öLe engin 1 deniZdirqii..ne ba$Langıcı war neDe Sonuu..!
ceWaßını aLamadıım SoruLar waR hayaTtan..ama oLsun heR soruma cwP buLaßiLseedim hayaTın 1taDı kaLmasdıqi..

a$hq 1çiğqöfTe gißidiR..acıSı oLmasSa tadıDa oLmas..!

dünYa haLii ßu zamanLa dei$eßiLir inSan..


düşünür, seni özlerim, sevgilerin özlemlerin derinliğinde ne olur kır bir kez şeytanın bacağını beni hatırla, bir son bahar serinliğinde… Seni, senden uzakta, sensiz, seninle yaşıyorum…

Şimdi GeL ve Gör BeNi Duruyor muyum,Yerimde HaLa ! Yurtta AşK,Cihanda AşK,Her Yerde AŞK Bundan SonRa !!
msn suçları

ELimi de KoLumu da BağLa Hadi,Bir Odaya Bir Ömür Hapset Hadi..BecerebiLirsen Zapt et Hadi !!YanGınım ÇoK BüyüK OoOoOoOo!!


Bir daha oLmaz,BiN Kere TöwbE !! Kan Davası mı bu, Bu NasıL ÖFKE ??? :|



ßenim damarlarımdaki kimyasal etki sen aşık deilsin olum senin ki etkiye tepki…

Sadece seni sevdim bebeğim..!!Yanımda olmasan bile hayalinle öleceğim..!!

DµRµCam ßµRda ~ GiDi$ini S£yR£dîC£m ~ kIpIrtIsIz ~ SâKin qîßi GôRünC£m ~ KavGasIz øLaCaK ~ fIrtInAsIz øLaCaK ~

sence bu çok mu imkansız..(SENLE&BEN)

DaHa FAZLA TÜKENMEK İSTemiyorum

0 yorum: