Umursamaz nickler ~ Msn Nickleri


Umursamaz nickler

17 Şubat 2009 Salı

inSan umurSaMAdıQLarına Karsı hép eii dawRanır/

N Zaman ßu Kadar Zor OLdu NéFés ALmak?


' Sénin $imdié Dék Yaßdıqın En İi $éy Kayßédmék!


' 1 2 <3 Zaman ßiddy ßuuuum!


' ÖzqürLük Warsa Ucmak Nié?


' Takma Masumiét Maskéni ßén ßu YaLanLara Kanmam!

Daa Onsuz 1 Hayad ßiLé HayaL Edémiosun Péki Ona NasıL Véda Edicéxin?


' I$ıkLarı Kapatıp GözLérini 4 Acınca MutLu Mu OLdun SaLak!?


' KaLßimi YanakLarımın CoqraFyasına Gömüorum
Umursamaz nickler
' ßén TamamıyLa İnsan Gißi Görünmék Üzéré TamamLanmı$ 1 Ruh Numunésiyim!


' Narkoz ALmı$ Gißi Hisséddiqimdén ßéri Addıqım Hér Adım Sénkronizé!


' A$k Oyununu Son OyNadıqım $eytanDı O da ßeNi GünahLaRına SaTTı


komiq ¦
---- deLYy ¦
------ara sıra gery ¦
--------hayatın tadındayım¦
----------kıskanç ¦
------------kopuq ¦ xD xP
---------------- - - -ara ara somurduq -¦

HayaT Benm HayaTımm oLdnqnDan bî pRobLêm yok xD


||" wodeFonê Nê demî$ >> aNı ya$a xD


Her Gün Daha Chocqq Degişiom anlayana kapak dostum !

babam **zı bosuq olandan haz edmes baba bu qes affed ama bunnarın hebsi aynı b*q !


yenqeCin kumDa ßırakTıqı izLer: yaLnızLıqın en SeSSiz haLi

!Bn öqRenci hayad sınaw k**ıDı

Bööööö! MudsuzLuq Bna Hiç yakışmıoR


Ben ceketimi kaybetmişim,sen düğme arıyorsun


yüReqimi hackLedn


Eyy yoqLuqum WarLıqıMı aRat!!

meşgul nick

BunaLdm


EsqiDen HichdmŞmdee PicH oLdum Anneee


sen gittin gelmedin deişen bişe olmadı belli ki bu gidiş bana zerre kadar koymadı !!


söyLesem tesiRi yoq sussam qönüL Razı deqiL


HayaD matROCK haDi quDuROCK

qüzeLLik aLLah veRqisidiRsiviLce de KDV'siDir xD


ağLamakTan yaş mı KaLdı qözLérimDé DamLayacak Bu HaLimDén anLamaYan öLünce mi anLayack ?


^RésT Çéktim Bu SahTé HaYatta Ya$amaYacğım Dérqen Sén Çıktın kaR$ıma

Héb DésTéq taM destEq(!)

DehshetiM,Many**M,Laf SokaRim,YeRse uqRass ßakaLim


séNi kaLBimé zinCirLédümManaHdaRuda kaüp eDdümm


ßyThéHayaT


Tanrı DéiLim Ama Tapannar Far

anca mİğdemİ buLandIrırsIn ßu saatten s0nra


bo$ver seN süSü püSü beNiM iCim qüZeL=)


mutLu etmiCekseN me$quL de etMiceKsn!!

0 yorum: