Zulüm sözleri ~ Msn Nickleri


Zulüm sözleri

3 Haziran 2009 Çarşamba

Zülmü Alkı$LaYamam,Zalimi AsLa SéVéMéM Gélénin Kéyfi için GéçmiŞé Kalkıp Sövemem !
Zulüm sözleri

YasakLandın!! Hep SakLandığın bu KaLpten kovuLdun Sen.Isınıp Uyumayı Unut,SarıLıp AğLamayıda Günaydın Gittim Ben....


ÇizDm $iLdm qéÇmisiMzi qLéCéqé Da!R ßtn éSkizLri.$nLé yARnm yoqqi...''hayatımsın'' cMléSndqi qizLi ÖzNe Sanm$tm qéNdimi!


Bbenim Ssevdam Ssevipte Kkvuşamayanlardandı...Bbenim Ssevdam Aanlatılmaz Yyaşanırdı


♣BEN O KULAKLARA GÖRE AĞIZ DEĞİLİM ,O DUYMAYA ALIŞTIĞINIZ ŞEYLERİ SÖYLEMEYEBİLİRim .
.
Vâzqêcмê $âkîη .. яûhûηLâ $âvâ$ vêя.. êLßêttêkî kâzâηâcâk$îη..


Kâyßêtмêktêη kôямâ..O zâмâη hâyâtîηî dâ Kâyßêdêя$în


Kâyßêtмêk âcîzLêяê yâkî$îя..$êη hîç kâzâηмâ î$têqîηî yîtîrмê..


Hêp ßîr yêrdê ßîr î$îk vâ®∂îя.. ôηûη pê$îη∂êη qît..

zalim msn nick
ArTık Ne Sevmeyi İstiyoRum Ne SeviLmeyi ÇüNkü hep yarım kaLDı sevmeLerim ve hep SAHTEYDİ SeveNLerim...


/////^^^^^___RaPoRsUz DeLi___^^^^^/////


Kalbim Kırıla Kırıla KIRMAYI da Öğrenecek..!!


bu şehir bu kalabalık bu karmaşa...
içim burkuluyor...
onca insan bir sen olmuyor...
ve sen onca insandan biri olmuyorsun...


Pazartesi bakistik, Sali tanisdik, Carsamba arkadastik, Persembe iki asik. Cuma alistik, Cumartesi tartistik, Pazar Ayrildik..


kaSmaS beNi KaHpE göNüLLeRiN SewGisi aSıL koYaN iSe deeR weRdikLeRimiN siqtR oluP gitMesİi...!


///^^^__RaPoRsUz DeLi__^^^///..7/24 online..///
' Tişörtüm ßeyaz Delly'im ßiras
............uMuTLaR TüKeNDi GeNe............


Umutsuz umutsuz attılar beni, Renksiz güneşe
Rengi yoktu ölümün! Sonu yoktu bugünün


HyT'Da NoKTa KoYaMaDıĞıM Bi SeN VaRDıN... aRTıK SaNa Da ViRGüL(,) YaKıŞıR,,,,,,,,


yolcuydum son seferinde indirdin beni kayıp şehirde


Sen Doğruları Hiç Sevmedin ki Utanasın...


HaYaT DédiLér OnunLa Olmaq Dédİm UmuT DédiLér Onu Dü$üNméq DédiM Ölméq DédiLér OndaN AyrıLmaq DédiM 'O' Kim DédiLér SENİ SöLédiM!


' SaKıN BiRgÜn dÜşLeRiMiN En kArAnLıK YeRiNdE ÇıKıP GeLmE…SaKıN GeLmE GöZyAşLaRıMı sIlMeYe eLlErInE KaNıM BuLaŞmAsIn


Vicdanla birlikte şeref ararım ben sevdiklerimde...her zaman doğru değildir seçimlerim..gün gelir ********leride severim...!


--------LeRiN --------Ce YaŞaDıĞı Bu dÜnYaDa SeNdE --------Ce YaŞıYoRsAn AdİLiĞiNe BoNcUk TaKtA NAzAr DeYmEsİn.

0 yorum: