şımarık msn nickleri ~ Msn Nickleri


şımarık msn nickleri

8 Eylül 2009 Salı

Sussss! Adam oLmak susmakLa başLar. Sus ve itaat et!


Şımarık msn nickleri

boşvEr benİ aLdıRma - bEn söylErim takıLma ! aŞk deniLEn meYdanDa görüŞürüs nasıLsa x))




ÖŁüмѕıcáк кáяsıŁıуоя βέиi.!Sáикі έŁvέđà điyέсέģiмsiмđi...>>




єℓєşтιямє вєηι вєgєη∂ıуѕєη тαктıя єт.. нσşυηα gιтмιуσмυуυм кαƒαηα тαкмα ѕ●ктιяєт..




ßana İnanMaYan KaPımı CaLmaYan SéwqiLiDéN ßaNaNé..YüRéqi oLmaYan HiÇ qÖzü dOyMaDaN SéwqiLiYé qüLé qüLééé...!!!




bir zamanlar uğruna dünyaları yakardım şİmdi --------im kibirt bile çakmam




Beni sevmekten vazgeç...Ben senin sahte dünyanda bir masal kahramanı olamam...!Saat 12:00 yi çaldığında kurtulamazsın benden




KahpéLiq |Koymaz |ßizé |ßizim |GönüLLérimiz|Kahpé|DéğiL |Ama |ßizi Unutanı ßizdé| Unuturuz Kahpécé|




==>...ßu Ne Saçma Hayat ßu Ne ------ Hayat Yha ßune KoLpa Hayat Bu ne Manyaq yaşam Tarzı yha.. <==




Дяzα Ħα¢єт Уσк Ħαℓιм ∫αηα Дуηα∂ıя Đιℓє Ġєяєк Уσк ∫єѕѕιzℓιğιм ∫αηα ßєуαη∂ıя ∫özє Łυzυм Уσк ∫υѕυşυм ∫αηα Ќєℓαм∂ıя…




ÖLüMsüz aşKını hiç€ sayaRsaM HaRamM oLsuNn ßaNa s€nd€nN ba$kaSı... >>




aqLamakTan yaş mı KaLdı qözLérimDé DamLayacaq .. Bu HaLimDén anLamaYan öLünce mi anLayacaq.. ?




..^RésT Çéktim Bu SahTé HaYat*a .. Ya$amaYacaqım Dérqen ..Sén Çıktın kaR$ıma...




$imDi DaHa ii anLı0rum Ki * Néfés aLmaK déiLmiş Yaşamaq..aTé$LérDé yanmaq qiBi BirşeY seNsiz oLmak !!!
havalı sözler



siLdiqLérim wardır 0nLar yanLışLarım..we..pİşmanLıqLarımdır * aDLarı anıLmaz.. HatırLarı s0ruLmaz Sadece ßéDDuaLarımdır .. !!




qözü döNér aDam asaR..s0Ra marS*ta HayaT arar..CanLı YayınDa ŞéüTan*Lar




HéR Ka$aRn soNu TosT oLmakTr

DünYa yaNsa Ka$aRLarı eRiméss




annemLer daha iyisni yapana Kadr en iyisi béN!mm




Bén sıraDan bir inSanım ama Ön sıRadan




ßizde DoStLuk Nedir ßiLirmiSin _? NeFeSin tÜkeniRSe aL ßu caN SeniN.. yOLun SOnu uçurumSa duR!! iLk adıM ßeniMdir !!




Herseyim.......!
Korkular Sizin.İntikam Benim....!
Aşk.....Dostluk....YalaN....
SevGi SaHTe......!




ßéni éskiléR TanıR
yéniLéR öRnék aLıR.
göRénLéR anLatıR:
göRméyénLéRdé gözLéRini kapaTıp
hayaL éTmékLé KaLıR..!




ßélki Sandığın Kadar Ukala
ßélkidé Tahmin Êdémiyécéğin Kdr Mütévaziyim




ArqaMdaN qOnUşaAnLaR ArqaMda TaqıLmAya DeVaM…AhiAhii…XD




k€ndi k€Yfim€ ßakaRım/kimSeNiN i$iNe kaRı$mam/kaRı$ıLmasıNdaNda ho$LaNmam/göRmediM..DuYmadıM..ßiLmiYorum




Gidene YoL Yakı$ır GeLeNe bEn Yakı$ırıM.!! !




şımaRık - ukaLayım isTeince Lafı koyaRım ama çok haSsaS ve aLınqanım çözemessiN ßeni..! ßen zoR oLanLaRdanım.

0 yorum: