acıma nickleri ~ Msn Nickleri


acıma nickleri

23 Mart 2009 Pazartesi

Hahaha.. :]

Merhamet nickleri



dingonun ahıRı degiL buRa
uza









Küçükken yelkovana hükmeden kız,
Büyüdü artık harflerin eşsiz güzelliğine kapıldı.!
Shakespeare özsüz sözsüz himayesi altına aldı kızı
O anda edebiyatisyen oldu
Yaşama anlayışı mecazlaştı
Ölümü ölünsüzleşti











Harfler okadar az ki , birinin içinde diğerinin anlamı var *















Neredesin sevgilim?
Karanlığı emen dudaklarını öptüm
Sokak lambalarının.
Lâkin sen yoktun tadında vuslatın.
Gözlerimi diktim güneşin gözlerine
Saatlerce.
Fakat ışığını yazık ki bulamadım
Gözlerinin.
Hiçbirisi sen değildin,
Gökte uçan kuşlardan.
Hiçbirisi sen değildin,
Denizde yüzen balıklardan.
Ve çehreni göremedim,
Song resminde,
Gupta şiirinde,
Ya da ıssız bir gotik katedralinde.
Öksüz bıraktın medeniyetleri
Yolu bilinmeyen karanlık adresinde





* Bir garip han kapısındasın şimdi
Duvarları yıkık dökük
En az yıldızsız gece kadar soguk
Kapısında beklersen sabaha kadar
Ne ala ama gireceksen söyliyeyim
İçerde cehennem kadar
Sıcak bir yürek bulacaksın
Aşık değilsen
Sevmiyorsan aşkı
Sevdayı bilmiyorsan
Sakın girme...!!!
Sakın korkma,
Aşıksan bu ateş yakmaz seni ...
Ama değilsen zaten yolunu bulamazsın...
Girdin mi çıkılmaz bu yoldan
Daha doğrusu çıkmamalısın....
Yüreğinle gez dolaş bu handa...
Aşkın şarabı benden bu akşam..













[burak için]







Tek baŞınaLıqn yoLsucu tek oLur.!






acıma nickleri

Balonum,küçük dünyam.
Salıncağa sarılı bedenlerden biriyim , hafif sallanan ruh halindeyim...
Dün , belki bir önceki gün , hayal kurduğum kentteym
| beLkide haLa SeNdeyimm ... |










AsLnda yakaLarımıza yapşmasaydı ask
sahtekarLar cennetinde çakışmasaydı yoLLarımız
' sen we ben ' pekaLa kandrabLrdk kendmzi (:














¿!? ѕeνмiiуσяdυn neden ναяdın … ¿!?
… ѕeνiiуσяѕαn niiуe уσкѕυn ¿!?










Olmuşların ardından konuşulmaz biliyorum
duygularımı ifade edemiyorum haykırmak istiyorum!!!
susmak iyidir çoğu zaman gözlerle anlatmak bağırarak..
sözler yetersiz cümleler gereksiz olurya iste öyleyim
sensizimm..!

0 yorum: