Geyik nickler ~ Msn Nickleri


Geyik nickler

15 Mart 2009 Pazar

wurdun bni en dernden.. yaktın tüm anıları..
yasarken öldürdün o güzel saf duyguları..

KüçükLüqümü özLüorum.. Çnkü bi daha ona sahip oLamyacaqmı biLiorum..


Haykırmak için kudretin senin oLsun Kudurmak için söhretin oLsun SaLdırmak için şehvetin de oLsun YaLvarmak için aLLahın senin oLsun!..

Geyik nickler


BiLmem neden diyLoglarınız bu derece Laçka? Hiç öLmeycekmiş gibi gnü gün etmenz saçma




kırılsın kum saati, yayılsın fanusa kapattın sesler. içinde bi avuc kum, dışında kumdn bi eser KaLdır gölgeni üstnden Ya sen zamana yayıLırsn, ya da zamn seni iteLer..






Bak bu gece hüzün demlemekten vazgeçtim.. Hadi bir kahve ısmarla bana, Bir gülüşünün kırk yıllık hatırı kalsın bende.. (: ... Bu gece kendimi unutasım var Kuş olup uçamayasım.. denize düşüp boğulasım var; Gibiler ülkesinde Gibi gibi sevme beni Ad koyunca büyüsü bozulur diye İsimsiz izinsiz içinden sev beni...



Tam da göremediğinde köpürüverir gene Dalga.



Tüm hücrelerime sen yazılmıştın yar. Çoğalıyordun... Bu çoğalışı durdurmak için yavaş yavaş öldürüyordum kendimi.



Sonra..
Sonrası mı? Aklıma her düşüşünde seninle birlikte yeni hücreler doğurdu bedenim. Ölüm gecikti, sen çoğaldın, ben varoluşa tutundum... Yine, yeniden seni çizdim vücudumun her karesine! Zaman yok artık Zaman yok hiçbirşey için Herşey sustu Zaman yok Sus...




"Sorular bende,cevapları sende saklı...Bırak kalsın, dedim ya; inan güzel böyle de..." Bilip söyledikleriniz yasadıklarımı ifade etmez... .Ruhumm Hep desenn deSenn. . Hala Benim Ezberimsin Deliler Gibi Seni Özlüyorum ßu yanlızLk içimE iŞLemş, çıkarTamssn! çnkü o sendn eski, çnkü o ßendn ßri...


Severk unTmk oLr i$ mi?
ßiLerk uçuruma öndn atLnr mı ki?
Kaybttqnn yerine ne koysn doLmz. ß0$ bırakcqm yerini hP bombş!
*Hep aRadm duRdm yaŞamm boyunca! ßu yüzLern içNde hÇ mi? İNSAN yoK? *

geyik msn nickleri
''Özentimiz olma,kendin ol.Böyle çok daha orjinalsin xD ''
...geceyi dinledim uykuların ötesinde ,yagmuru okşadım sen diye saatlerce, benim müzigim o kadar aglıyorki sözlerimle gülemiyorum. .


Her gün bir damla yaş Akar yüzüme Vurur susunca Şehir bak ben buradayım hala Yoksun yoksun ...SEN... <3




bi ROCKer herşeyi geride bıROCKer:xx:





Hayat Boş Eğlen Coş Komşu çocuklarının saçını çek,1.sınıfların topunu patlat,perdeleri indir,sandalyeleri kemir...






Bu kaLp senden baskasini
sevmedi..

0 yorum: