Şekilli nickler ~ Msn Nickleri


Şekilli nickler

5 Mart 2009 Perşembe

biR zamanLaR sSenin içhin aqLardım biR Zzaman Dünyayı yakaRdım am4 $imdi $eRefsizimki seninN içhin ßi kißrit biLe çaqkmam !! (devil_girl)


вυ уüяєк ιℓк ∂єƒα вυ güη кıяıℓмıуσя вєη υηυттυм ∂єѕєм∂є уєяιη нαℓα ∂σℓмυуσя ιηαηкι ѕєηιη gιвιѕι тєкяαя вυℓυηмυуσя!!

Şekilli nickler , manyak nickler
GécéLéri GéLmé JiLéT TuTaRıM,UzaTMa koLunu SanadA aTaRım,Sana KıZar KéndiMi DoğRaRım.DédiM Ya GüLüm ßén PsikoPaTım...!!!::


[[[[''...нєяgüη ιѕуαηıм ναя вєηιм кα∂єяє ηє öℓ∂üя∂ü ηє güℓ∂üя∂ü 1 кєяє..вєη уαşαякєη яυнυм öℓмüş ιçιм∂єє:..'']]]

!!KONUŞ KADER BİRŞEY SÖYLE!!



đĕēρ ðόωŋ ίηśϊđз і fзεℓ то śċrèąm (ÇığLık atmak istio içmN derinLikLeri!)



seni ne zaman unutacagımı sorma çünkü ne zaman ölecegimi bilmiyorum



Nuri ölünce Çin'e gömün.Nûr iÇİNde Yatsın SÜleymannn


Ich Liebe Dich Für ALLES Denn Ich werde Dich Für iMMer Lieben ( SeNi
SeviYorum Herseye Rahmen Ve hep`de Seni herseye rahmen SEvecem )


ηiγє вaηa hєя şєγ кσякu hєя şєγ тaSa
ηє qєćє ηє qüηdüz кaγqıSız
ηєdєη вüтüη γσLLaя кaяaηLığa
qєćєLєяiм uzuη ışıкSız
aşк γaяı γσLda кaLdı ηєγLєγiм
кσякмuγσяuм вєη вuγuм вöγLєγiм
γaяıηLaя кadaя γaкıη iςiмdє Fıятıηa
вu daLqaSız dєηiz duяquη aLdaтıя iηaηмa
γaSLaηıp quяuяuмuη кaмвuя Sıятıηa
кєηdiмє яağмєη duямaм вaSaя qidєяiм..


hep bildimki benim sevdam var,
üztüne alınma, sana gel diyen mi var?

çoK ho$ KaDınSın ama YetmeZzz...


ßen Karar werDim;

ömüR ßoyu o ßenim...

qüLe qüLe $ekeRimM





Ξ̲̅̅S̲̲̅Ξ●Ξ̲̅̅A̲̲̅Ξ●Ξ̲̅̅G̲̲̅Ξ●Ξ̲̅̅O̲̅̅Ξ●Ξ̲̅̅P̲ ̲̅Ξ● Ξ̲̅̅A̲̲̅Ξ



Kime çarpsam kendimi ve toplasam bildiklerimi payı sen paydası sen...




ardIna sakLanan Ne karanLık duyguLar..


ya$adım a$k maSkeLerini takaN..!



BEN ÖLÜMÜ YANIMA ALDIM GIDIYORUM!


YASAMAK SANA KALSIN..




Köşesi kıvrılan defterlere düşüyor öpüşlerim,


Telafisiz,


Adı (mut)suzluk......



Bu espiride yok şaka..


İnsanlık kadavra !..


Sihirbazın sopası elinde..


*abrakadabra..!





Yüreğimle Isıtayım


Çevirme Bebek Yüzünü Ardına


Eğilmesin Başın Önüne


Bak Bak Son Bir Kez Gözlerime


Bak Ki Silinmesin Silinmesin Suretin Benliğimden...


Yıllar Sonra Sen Hangi Ellerde...


Ben...




Pémße DüşLeRim SiYaH KaRanLıqa DönüşTü ßiRDen...



masmawi düşlere kanat AçTıM seninle...





bir sevgi istedim senden wersen ölürmüydün...






sewdsanın rengini senle tattım ,ilkten pembeydi ama sonradan morardı...






bak şarkımız çalıyor tizleşmiş seslerde...






yanılırsam çık karşıma göster kendini...



Dostluk yürekten gelir



MutLu sonLa ßiten hikayen oLamam...
dağlar önüme eğilirken taşlata yalvarmam.nehirler bana akarken damlalarla uğraşamam....


BİZ ELLER GİBİ BİRLEŞTİK SEN NEŞTER GİBİ KESTİN AMA BEN Bİ İĞNE GİBİ DİKMESİNİ BİLİRİM...

0 yorum: