Sevgi nickleri ~ Msn Nickleri


Sevgi nickleri

11 Mart 2009 Çarşamba

İki durak vardı.
İki gün üç nokta girmişti aramıza.
Sen çoktan gitmiştin de benden.
Ben kendimi asıyordum sokak lambasına.
Boşluğa düşüyordum. Bir tek o adam yetiyordu yetimliğime…




Seni sevmeler ütopyasında hiçe vuruyorken zaman bekle ve gör seni nasıl sustuğumu…
-

İşlemediğim cinayetlere çıkardığın aflarında olmasa,
suçlarımın iç acılarının toplamı idam yapıyor!
Hadi durma idam et beni! Bölmeden, çarpmadan, toplamadan, hesapsızca öldür...
Paydalarıma yeni sızılar eklemeden, göm beni siyahına




Sevgi nickleri

" yüreğini gümüş tepside sunsan da, çare değildir gidişlere, terkedilişlere "...

çare, susmaktır... Çare, sevmektir kendi yüreğini; çare, kendi yüreğinden özür dilemektir...

Umarım Beğenirsiniz,Diğer Üyeliğim Açılana Kadar Bundayım =)

Dönemedim Yüzümü HaYata.HaLa BitmeYen YoLcuLukLardaYım..

Her Geçen Gün Biraz Daha AcıYor Canım.Her Geçen Gün Biraz Daha Kan KaYbediYor HaYaLLerim..

yine dilimde senin adın.. Yine keşkelerimle baş başayım!

Sen bana Sen desen de, demesen de olur.Ama ben sana sen diyeceğim.Düşün dur.

Bizim eskiden umutlarımız vardıYıkılan duvarların gövdesine yaslandık,Sonra yanılmak girdi araya...

Bizim eskiden gülüşlerimiz vardı Kırılan yüreklere öylesine dağıttık Sonra ağlamak girdi araya

Git iş işten geçmeden, çok geç olmadan vakit, Günahıma girmeden, katilim olmadan git!

Affetmekle ilgili okuduğum kıssaya inat, sırtımdaki çürük patatesleri seviyorum...

Yarını Düşünüyorum, Bugün Ölmeyi Planlıyorum..

o faili meçhul cinayetlerden resim altı sözcüklerden aşk mümkün olsa idi ah, aşığı öldürmeden

Gittiğim eğer bensem, söyle bana kimden gittim? Sende yoktum zaten ben, ben yine bende bittim...
aşık olduğunu belirten nick
Kendimi gammazladım yoksa çıldıracaktım.

Hangi gün karar verdin küt diye çekip gitmeye,Hangi lafım dokundu sana böyle inceden inceye..?

Yürü, hür maviliğin bittiği son hadde kadar. İnsan alemde, hayal ettiği müddetçe yaşar.

Uzaktaki ya[kı]nım..

BugünLerde seni özLedim bRz yeniLdim kendime..Gözümden düştün anLadım yine geLmedin göMdüm kaLbime..

aŞkımı bana geRi veR dünYa Beni daha fazLa ağLatma.

Boşver aldanma göğsündeki o hayvana .p

UsLanmak biLmedi içindeki şerefSiz, her zaman her yerde ruhun dengeSiz.

ziFiri karanLıkLarım vardı,sen geLince toz pembeye dönüŞen..!

savursada batıRamayacaK gemiLerimi fıRtınan !!

Ben Aşkı Unuttum AyLar öNce.KirLenen kaLbimi Yıkadım Az Önce..

Ona bakınca hissediyosan aynı ŞeyLeri.. En bensiz günün kutLu oLsun !

İyi gün doStum Çok,Kötü Gün DosTum yok.

Sn haLa kabuLLenemedin mi sevap sandığın günahLarı..

Doğru insan çıkar geLir bi gün aniden Yeni bi yer ayır boş-hatıraLı defterinden..

Belki Çeker Giderim Vurup Sırtıma Yalnızlığımı !

KesTiğim ümitLerden yeLkenLer yapTım ama yokLuğunDa Ne gidebiLdim Ne de kaLdım...

hiç koRkmaDan yazDım kaRa tahTaya aDımı TüTün basıp kapaTTım kanayan Damarımı...

Nefes almak değil yaşam.Nefessizlik değil ölüm..
msn sözleri
Kendine 'Ben Neyim' dediğin Zaman 'Sen Bensin' diyen Bir ses duymalısın.

Feri soluk, niyeti kayıp, dardayım Aşk nefrete ne yakınsın

Mutlu bi diyarda aşka başka renk gelir..


zorlama hic *

icinden gelmedi [ s e v m e k]

Hüznümün virgülüsün
Bir gidensin bir gelen
Yıkabilsek aradaki duvarları, ah ne olurdu
Hüznümün virgülü değil de noktası olabilsen ..

0 yorum: