Anlamlı italyanca nickler ~ Msn Nickleri


Anlamlı italyanca nickler

19 Mart 2009 Perşembe

Fai la tua vita ! La tua vita .. = Hayatını yaşa, kendi hayatını !


Io ho gridato? E non si spegne l'eco?
e il mio grido non è più lontano
delle nubi? Non potevo soffocare
la mia gioia ingenua, intrattenuta?
=
bağırdım mı?
Yankı bitmiyor mu?
Çığlığım artık bulutlardan da uzak değil.
Saf, tutsak neşemi boğamıyor muydum ben?

Sono parole che mangiano l'anima,
alibi stupidi bruciano come sale...
=
ruhumu yiyen kelimeler
tuz gibi beni kavuran aptal mazaretler

Il nostro amore lo difenderò = Seni başkasıyla paylaşamam

rispondo sono qui amore mio ti amo... = buradayım aşkım diyorum, seni seviyorum ..

Io ho visto cose che voi umani non potreste immaginarvi.. = Öyle şeyler gördüm ki siz insanlar hayal edemezsiniz..

Anlamlı italyanca nickler


Ynmda oLsn $mdi, hiç konu$masak..
AğLasak, bin kere pi$man oLsak !!
Sonra yine bozsak yeminLeri, SarıLsak..
ÖyLece kaLsak...




Ufka uzanan yolu sana gelen yol sanıp kendime güldügümü nerden bileceksin
Dün buzdan bir dag iken hayaline aldanıp birden çözüldügümü nerden bileceksin
Yılların ardından bi çare kaldıgımı
Felekten neşe diye ne dertler çaldıgımı


Şu koskoca alemde yalnız kaldıgımı nerden bileceksin?




Bir ihtiyar, yaşlandığı için kendini yormamasını ve istirahat etmesini isteyenlere şu cevabı vermiş:
`Eğer bir yarışa katılmış olsaydınız, hedefinize yaklaştığınızda yavaşlar mıydınız?`





Vur beni yak beni yarim amma kalasın
Hançere vurma yarim sen canımdasın
Unutmak unutulmak mi?Hangisi kalsın
İkisi de ölümmüş bilmiyorum biliyor musun?




Saklarmısın beni göz bebeklerini haznesinde
mahşere kadar güneşim ayım olurmusun
gökyüzde usulca damlarmısın yüregime...
VE EN ÖNEMLİSİ AŞKIM OLURMUSUN


yabancı nickler

hiç kimse sevdama senin kadar yakışmadı...ve sevdam hiç kimseyi senin kadar yaşatmadı..





ηιçιη υzαкℓαя∂αѕıη!
уαηıм∂α σℓмαмαηıη ηє∂єηι ηє
вιzι αуıяαη мєѕαƒєℓєя мι
уσкѕα, вιℓмє∂ιğιм мєѕєℓєℓєя мι؟





Hayallere dalıp gitmem ben,
Çünkü tek hayalim sensin benim!
Hiçbirşey isteyemem ben
Çünkü birtek istediğim sensin benim.

0 yorum: