Hazır msn nickleri ~ Msn Nickleri


Hazır msn nickleri

6 Haziran 2009 Cumartesi

Yağmur mutluluğuma gölge düşürmek için yağıyorsa aldırmıyorum, maksadı yüzümü ıslatmaksa ben zaten ağlıyorum...

Baharla Hazan Birleşemez Ortada Yaz Var..Sen BaharınLa Çiçeklen,Ben Hazanımla Solayım Sevgili YaR...
Hazır msn nickleri
İtiraf EttiM KendiMe; Seviyormuşum MeĞeR Diye..Sonra GüLdÜm HaliMe ÇoCuK MuSuN KıZıM DiE

SenLe BeN BaTI-DoĞu , AmA DüNYa YuVaRLaK

Özlemeyi sayende çok iyi bilsem de artık çok geç ne ben dön diyebilirim sana ne de sen dönebilirsin geriye. .
Tüm Aşklarım Yalan mıydı, Ey Tanrım?
Çok Yalnızım..
Eriyorum yavaş yavaş..



Anlaşılmaz Bir Yanım Var..Öldürmeye Hevesli..

Bir gün
Çok bunalırsan
Denizin dibinde
Yosunlara takılmış gibi soluksuz
Sakın unutma gökyüzüne bakmayı
Gökyüzü senindir
Gökyüzü herkesindir


Benim için giden gider, gittiği gün biter!

Zalimsin Ama Lazımsın Bana,Hainsin Ama Zaafımsın Anla...!

SeNi GöRDüĞüM GüNü, SeVDiĞiMi uNuTSaM... BiR BaŞKa DüNYa BuLSaM, iÇiNDe SeN oLMaSaN

Zaman..Ah Zaman!Hem dost,hem düşman.Hem mazlum,hem zalim..Aktıkça köpüren nehir,durdukça kuduran şehir..




birgün yakalanırsan içindeki çığlığa ...
senin için sustuğum bütün zamanları hatırla .!!!

Aşk mı ? " saçmalık "

birkaç yaralı ruh...
birkaç bira şişesi...
elimizde bunlar var...
mutlu olmaya yatmez ki...


".. Sözler toz pempeydi
Susmalar uçuk mavi .."
kapak sözler

кαувσℓмυş şєнιяℓєя∂є ѕαηαу∂ı çığℓıкℓαяıм. şιм∂ι вσğυℓмαк üzєяє ραяαмραяçα вιя çσ¢υк.. ιηαηмα∂ığı şαηѕα уαρıуσя ѕση вιя уσℓ¢υℓυк ...


Ve sen hiç bilmezken "derinliğimi"
Ben kıyılarında boğulur giderim!
.


siz Yükselmek için Yukarı bakarsınız, ben ise aşağıya... Çünkü Ben Yükselmişim


birgün yakalanırsan içindeki çığlığa ...
senin için sustuğum bütün zamanları hatırla .!!!



Bilirsin sessizliğim geveze,
Sustukça konuşur kalemim;
Yazdıkça severim !!




Yaşayamadıklarını vur vur yüzüme... "


tek basıma kaLdım buraLarda
sense yabancı koLLarda uzakLarda


isTeipTe söyLiemediim çoq $ey war..
sen dnmeden uyuMam ßu qce..
dü$ün ßi ßndn ßa$ka qeRçeinMi war.?


herşeyi siLdim qönLümden 1 seni siLemedim

Eskiden "çöp Ayşe"Ler çizerdim.. *
YırtarLardı..
oLsun..
Ben yapıştırır,
Su gibisin içilip hiç kanılamayan..Seveni yanıltmayan sevince yanılmayan..Özlenen sen özleyen sen..Varken bile doyulamayan

Harcadınız Beni Artıq yeter,Her yeni Sevgili Daha da Beter,Teker Teker gelin ULan Teker tekerSizi Bana Sayıyla mı Verdilerr??

0 yorum: