Sitem nickleri ~ Msn Nickleri


Sitem nickleri

9 Haziran 2009 Salı

Sus Sevgili ! ‘’Gitme’’ deme.
Gözümde büyüdüğün o yerinde kal….Düşme !!
Sitem nickleri

kötüysem kime ne bundan...?


****
Susardım
Duymamak İçin Susardım
Ne Kadar Çok Sussam O Kadar Duyardım
Adının Adımlarıma Karışan
B/aşka'lığını




tıpkı bir $iir gibi Sevdim Seni
heR satıRında akLıma kazıdım her$eyini!



Nerdesiniz özensiz cümleler ?
Yapmacık gülücükler ?
Ben sizi özledim de geldim !
Avutun beni
Gitmeden az mutlu edin !




2 Dakika saLağa Yatarım yüzyıL Boyunca aptaL'ım oLursun .




Bak yine kaLabaLık içinde yapayaLnız
savunmasızım
Her beden kendi haLinde
Bense ayrı bir dertte…
İhtiyacım oLan bişey var derinLerde
ULaşmak istiyor uLaşamıyorum…



Ben kıyafetsiz çıplaklığı öğrenemeyecektim..
Sende bir insani çırılçıplak sevmeyi..




Birdenbire
boşalan
yolların ortasındayım..
Hedefler
hep çok çok
kolay
olmuştu...



onsuzdum sonumdu karanlık...
Benle vardı bensiz boşluktu... Renksiz kokusuz tatsız...
;Ben Karanlık Şehrin çocuğuydum yüreksiz ve Ruhsuz

hayranlık sözleri

. yrLdum
. benimLe urasnLardan
. gercktn yrLdm
. işTe şmDi bu yzden
. saDece onLarı isTiorm
. ve bu yzDen bi müDDet
. bnDen uzak durn!





kıskananLar çatLinca haber weRinde..
yapı$trmaya geLeLiiMmMMm.!!!



zaman Y.0.K hiçbirşey için
zaman Y.0.K
artık (.)




infaz ettin yüreğimisana gel dedim gelmedin…
rahat bırak gecelerimi uykularımı böyle kabus olma
hala içimdesin gitmiyorsunbit…bit lütfen…



biR güLücük kâFi bana.
yeter ki sen mutSuz oLma!



bu mucize uzun sürmez/di.
sürmedi.



Sizin de Aşk'ı hecelediğiniz oluyor mu bazen ?
Üç harflik bir çarpıntıda nefesiniz kesilip...

Elbet bitecek güneşe hasret günler...


****


geriye bakmıyor gözlerim...

****


Dinmeyecek karanlıgım son bulana kadar
Uzaklardan duyacağım mutlu oldugunu...

****

Dokunma yalnızlığıma
Sessiz çığlıklarım olsun bu yalnızlığıma...


****


Dünya bir zindan artık kelepçem suskunluğum...


****

Işıklar söndü karanlık bir gecedeyim...



****

Bilmediğim bir acı yaksa da içimi
Tek bir soru aklımda ölmek için yaşamalıyım...

0 yorum: