gerekli nickler ~ Msn Nickleri


gerekli nickler

24 Haziran 2009 Çarşamba

üzgünüm baba...
hayatımda biri
senden başka biri bana ´canım´ dedi
onun canım deyişini senin ağzından çıktığı gibi
değerli ve önemli zannettim
ama o herkese canım dermiş..


HeЯ qűП döПűмűПde teЯk ediLişLeЯe qizLi özПe oLuЯ adıм..!
Kaynak : yorumla.net - LayLayLoOomdan kırık kaLpLere niCkLer <'3


beП saПa yaПaЯkeП şiмdi... seП kiм biLiЯ ПeЯede üşüyoЯsuП



ПeşteЯdeП bozмa biЯ tahteЯevaLLi üzeЯiПdeyiм de kiмseyLe oyПaмak isteмiyoЯuм saПki



buLduğuП iLk ipi doLa boyПuПa, beПi hatıЯLa!



dűzeПsiz iПtihaЯLaЯ çiziyoЯuм kağıda ПasıL çiziLiЯ deмe, baЯi seП deмe buПu..! Яuh katiLiм..!



yαПmadı cαПıПız siziП..CαП yαkmαktαП fıЯsαtıПız oLmαdı..



ÐevЯiliR üzeЯiмe yeмiПleЯiм
teseLLiLeЯ faydasız biliЯiммм..seПsizz Пeyleyiiiмм..

gerekli nickler
YiПe qecikмişiм bağışLa sevqiliммм.. Sevqiye oП kaLa öLüme beş...



eLLeЯiм yapayaLnızLıkta kaLa kaLdı...
dÜnÜn haTasInI bana soRmayIn doĞru yanLış diyE akLınIzı yormayIn - çaLıŞın.
Kaynak : yorumla.net - süüpperr arşiv yine yenileriyle karşınızda (resimlerle özelleştiriyorum...:))
çaPın kadaR konuŞ, küTLenİ heSaPLıyım x)

takıL bana hayaTın rénkLenSin faSLa takıLma göKkuŞaĞına dönérsİn x)

qidEceĞin yeRe benİde göTür sevgiLi soRan " baŞımın beLaSı " dersİn x)

ciDDiysén heRşeye vaRIm daLgaySan acayiP sörF yaPar aqLatırım >3

bir amaCın yokSa bana takıLabiLiRsİn xD

takıNtıLarım yokTur hérkeSTen éşiT dereCéde neFrét edeRİm.

baqdIĞım kadaRSın aRkamI döndüĞümdé yaLaNSın (=

yaPma béé azraİl maRionUn biLe 3 canI vaR !

bu Son giDisin oLsun söZünü tut ne oLursun

annééé moTor . . baba ökÜüÜüzzz . . kIzımıS tikY oLdU üzgüNüZ xD

Ey hayat ! O'na şükret ! Sana O'nun yüzünden
dayanıyorum.

Gitmek Kolay KaLıpta Sevmek oLay

Ya GeLdiğiN Gißi oL Ya Da GeLdiğiN Gißi KayßoL !

Şaire sormuşLar neden içkiyi ßıraktın diye oda ; Şerefine içiLcek aŞk kaLmadı demiş ..
teselli nickleri
Kimse Sormadan KayboLsam göLgemde Herşeyi Unutsam döNéRmiyiM geriYE ?

zamanLa tanIma şanSı yakaLaRSan tanIrSın yokSa şanssızLıĞınLa baŞbaŞa kaLırSın .

Herşey Tamamda Bi Sen Eksiksin

•••koLpa aşkLar en Sonunda bi yernde SarSıLır•••

aRdıĞını buLduĞunda 2 éLLe saRıL . . kaYBéTmék koLay ama kaZanmak çOk zoRdUr.

haLa anLamadın.. 40 fırıN ekmeK yeSende kaR etmez.. HamuRunda yok deLikanLıLıK.

sendeKi güzeLLik ne ki, bendeKi aşkıN yaNınDa.

İntikam nedir ki ? Bendeki nefRet en büyük intikam duyGuLarını dize getiRir.

ArAmIoRuM kImSeYı olMaSı gErKnLeR ZaTeN YaNımdA..yAnImDA OlmAyIp gidEnLer kıMn uMrUnDa...

YoruLduğum sen değiLsin kendi yok oluşLarım ..

sana dErdimİ anLatmak isTedim - sEn kendİni dinLedin.. hakLıydın, çok anLamLıydIn.

arKana biLe bakma, yüreğim saNa, gözLerin düşLerime emaNet..

soNa saRan bozuK kasetLer gibi hayaT.. umuT yoK senDen başKa..



BiЯ deЯtLi bu чolcu bu qönüLhanqi duЯakta sabahlaЯмış



Aşk iqnesiyLe dikiLince biЯ dikiş kıyaмete kadaЯ söküLмezмiş.



şiмdi wσŁkαПŁaЯ patŁıчoЯ kaŁßimiП zuŁasıПda..

özledim seni...
ayrılık yüreğimi uyuşturuyor karıncalandırıyor nicedir.
beynimi uyuşturuyor özlemin...
çok sık birlikte olmasak bile
benimle olduğunu bilmenin
bunca zamandır içimi ısıttığını
yeni yeni anlıyorum
Yokluğun,
Hatırladıkça yüreğime saplanan bir sizi olmaktan çıkıp
mütemadiyen bir boşluğa*






Yastığımın ucunda kayboldu göz yaşlarım tıpkı sen gibi..*



dün gece seni gördüm rüyamda
ağlayarak uyandığım, tek hatırladığım
nerdesin ve ne yapmaktasın şimdi?
" ben hala seni söylüyorum "
sanki bir gün, tesadüfen..

0 yorum: