Karne nick sözleri ~ Msn Nickleri


Karne nick sözleri

12 Haziran 2009 Cuma

Iyi niyetime hep kendimi verdim degisemez artik cok zor
Durumuna baktim kendine dikkat dostlari tanimak cok zor
Karne nick sözleri , karneyle ilgili nickler
Karne karne dedin başımın etini yedin al sana karne kızma sakın bana anne

Karneleri aldık ayvaları yemeye geldi sıra

Ben karnemi okulda sular kesildiği için alamadım

Kar ne ki???

Akdeniz,Karadeniz bu karneyle Hint okyanusunda da yüzeriz:)

Çamaşır suyuna lanet ettim 2 yi silemedi,5 almak isterdim ama dönem bitti.
Cevreme kendime baktim inanamadim müskül hayrete düstüm
Kaldim yine tek basima bombos dünya ahiret hayata küstüm

Kibarlıktan çıt kırıldım bak darıldım
Karın kasım kasıldı gülmekten ben yarıldım

Eskilerde izler hafızamda sisler
Silinmeyen bir gerçek varsa çatlayan duvar çöker!

Bitti demek zor alevi dost yüze düşman
Mumlar sönmez oldu bastığım nedenler hüsran!

0 yorum: