Bayan msn nickleri ~ Msn Nickleri


Bayan msn nickleri

24 Temmuz 2009 Cuma

her yeni gün yeni bir başlanqıçtır..

Bayan msn nickleri

gidersen ömrüm bir sen daha nerden bulacak..


Ne oLduquNu biLmeDiqiM biR uMuduM vaR haLa..
akLımâ qeLéN ßaşıMa qeLDi..

Kaynak : yorumla.net - wuupp wupp niCkLéR (H)


ßi bomBamız waR ve ßirdén ç0k hedéFimiZ..





qeL gitMe n'oLurSun a$kım ßni bRakma ßu hayaDdâ..





qözLériNin ye$iLini özLeDim...




''çok aCı verdi'' bunu ya$amakmı saNaT..??




aRkaNa yasLaN saDecé dinLe heR$eyi boşweR ßu şarkı çaLSın




bayanlara nick sözleri
séNi seweN eLLeRi hiÇ tutMa..SakıN..


bo$weR arkaDAş umuT biziM maHaLLeDen ßi piÇ..



aL ßu öMRü bu geCé..





seNi senLé ya$amak iSteDim iLk ve soN sevqiLimm...



yaNLızLık ÇekeRdi bNi eN deRiné soNra séN qeLDin qüNeŞ gBi tePeMe...






ßriCix'mM..oOo0o RespCt o0oOo..




artık sen yoksun ben yanarken,
ben yokum senle varken,
hep tükettik sevgimizi senle ben aşkı ararken..


eğer sende hakkım varsa sevildiğin günlere say..


sevdikde ne oldu efes zengin oldu

0 yorum: