Unutulmuş sözler ~ Msn Nickleri


Unutulmuş sözler

15 Temmuz 2009 Çarşamba

zaмan вu кadaя zoя oLмaya вaşladı nєfєs alмaк.?
Kaynak : yorumla.net - |> AnLamLı NickLer .. nєяdє кayвєtti insanlaя gözlєяndєкi ışıgı.?
ne zaмan anlatмaкtan vazgєçtilєr öyкülєяini.?


Unutulmuş sözler




GülüşLeriimM vardır eLbet
ÖncE gözyaşlarımı siLmen gerekecek !!



hayaLin kırıLınca,imkansızı umunca,korkulan gerçek oLunca
gözyaşı kurumuyor....


eskiden kαrαnlıktα yαşαyαn ben . .
Artık yαşayαmaz hαle geldim !
önümü göremiorm
ne bαstıım dikeni ne kolumu çizen sivri cisimleri
hertαrαfm kαnıor hissediorm
αkαn knlαrı ve verdii ıslαklık hissini
eski yαrαlarımlα kesişen bir çizik .
ve bir çizik dαhα . .



çekiliorm yine . .
hαyαttn eğlnceden ve kndmden
souk ylnz ve okdr boş odαmdα
bi yatαım birde ben .
sαrılıorm hergce kndi dşlerme
dşlerime & rüyαLαrımα
αmα hiçbiri yαrdm etmior . .
karanlıqa gömüldüm
sni içimde öldürdüm
yatan cesedin üzerine 1-2 sigra söndrdm
hayır kavulmadım bn istifa ediyorum
hoşçakal hayat çünkü bn gidiyorum


..Tuhaf bir umuttum sadece.. Her gece yastık aLtı ağLayan..



**


ihtiyactan satılık değil yalnızlığım
biliyorsun
ama bilmediğin, yalnızlığım için gerekli
yokluğun..




**


aşk; ayyaş bedenlerin beyninde çırılçıplak bir meyhanedir artık
özledim dersin, şaraptan kan damlar . ..

unutkanlık sözleri

**


mayına basmış gözlerim

g ö z l e r i m . . .

y u m d u m . . .

y i t i r e m e d i m . . .


**


вσğαzıм∂α кιℓιтℓєηιρ кαℓ∂ığı ιçιη ѕöуℓєηмємιş вιя ѕüяü ѕöz¢üк ναя ιçιм∂e...


**


Yine diLimde senin adın ...
Yine keşkelerimle baş başayım...


**


Rüyalarımı alıp geride sadece kabuslar bırakıyor...
En sevdiğim şarkılarımı götürüyor...Müzik yok, ses yok, aşk yok....


**


Güneş daima üzerinde olabilirmi?
Ve
Rüzgar daima arkanda....
Ve
Hayatın cilvesi yıldızlarla birlikte dans edebilirmi?


**


Ben bütün bedenimle beklerken ölümü
bir el uzanıyor ve ayırıyor bizi
Yine olmadı, yine kawuşamadık ölüm..
Sen bile istemiyorsun beni..



**

0 yorum: