En farklı sözler ~ Msn Nickleri


En farklı sözler

2 Temmuz 2009 Perşembe

Bir áşığın néfésiyim bugün . .
Kaynak : yorumla.net - Moji ' den...5

En farklı sözler


* HayatımıN Ressamı'yım. . .
Yaşadıkça boyandığım.





Sen yoksun diye susuyor bu şehir
Derdime derman olmuyor geceler





Bekleyerek Gelmez Güven İnsana (!)





Sabır Taşım Kırıldı ..





Merhaba Garson
1 porsiyon aşk alabilirmiyim ?






|||||||||||




ister ara ister arama
hadi herkes
kendi yoluna !





Cadılıkk var beniim hamurumda !!


enteresan şeyler




Üfle güneşi sönsün!...
Kalbim karakışın ayazına dönsün Azrailim öpsün!.
Tek dönümsün ömrüm.





1 virüsüm var
Tam Salgınlık (!)




Gerçek Sandığım Herşey
Meğer
Birer Rüyaymış..




Gel saklanalım hiç bi ayrılık bulmasın bizi . .






bazen tutkudan delirince ``
kapanmalı kendine ..
doymalı | sesszlige . ..







Sonbahar yaprakları gibi
Savruldu`` ümitlerim.._





misafirim şimdi
misafirim ~gülüşlerde
bekler beni __aşina hüzünler__*_




ölmeyi seçtim ve bitti dünya.
Ölmeyi seçtim ve öldü bir nefes daha.

*

kalbimin ritmi bozuk artık *

*

Yenilgiyi kabul ettim şimdiden.
Yenilmenin nasıl bir şey olduğunu hissettim bile ben.

*

Bir insan boş yaşıyorsa
Sen o boşluğu doldurmak için hiç birşey yapamazdın o istemediği sürece.




Kalmadı halim sertti esen tüm rüzgarlar yüzümdeki tebessümn tek sebebi kardsm dediğm insnlr ((:



~Rüzgar saçımı süpürse mest olur bakışların (;






Mêsafelére sığmayacak kadâr uzakδın.

0 yorum: