Çekici msn nickleri ~ Msn Nickleri


Çekici msn nickleri

20 Temmuz 2009 Pazartesi

İki elin kanda olsa da gel
Ecel bize pusu kursa da gel
Korkma Tanrım sevenleri korur
Sevenlerin dualarıyla gel
qєł∂ιιή zαмαή в0şłυq ∂σł∂υяαή ∂єıłqιттιqιή zαмαή уєяι ∂σł∂υяυłмαуαή σł
Çekici msn nickleri
Seveή uήutmaz uήutursa sevmemishtirsevipte uήutmushsa sevmesiήi ßiŁmemishtir !

ßiŁqisayar kŁŁaήmasıήı choK ii ߣirim Ver ßakym Şu MeRetiή Uzaqtή qumaήDaSıήı

İnanıyorsan SavundukLarına arkaSında duracakSınGerek yok CeLLada çıkarıLdığında darağacına tabureye Sen vuracakSın

bu sefer oyunun kurallarini kendim belirliyorum ben degil hayat benim istedigim kurallar icerisinde oynayacak

üSTü Sende KaLsın HayatArtık Benden aLacaın KaLmadı

SiLDiKLERiM vardir bir de, !!!onlar YANLI$LARIM ve Pi$MANLIKLARIMdir Adlari anilmaz, hatirlari sorulmaz Sadece ""BEDDUALARIMDIR

'' Sevdamı €n Çok Anlatmak İstediğim Suskunluğumsun ArtıkSustumOysa Anlatacak Ne Çok Şey Wardı!

нιçвιşєу ∂ιуєη вι ¢üмℓєηιη σятαѕıηα тєякє∂ιℓмιş вι кєℓιмєуιмözηєѕιz,zαмαηѕız,zαяƒѕız,мєктυρѕυ z,α∂я єѕѕιz

qit DemiOrm Sadece qeLme !

ие $еκіl ісіи ωегеиlе иеde ωегеи ісіи $еκіldeи $еκіle qігеиle і$ім оlмαz!

kéndini görmk né acı yok oLmu$ hayaLLérn çkmazı anL*** çk zr déiL frkı yk asLnda snLarın

qerchek ßuysa yashıyorsak, Kader varda ßiz yazıyorsak, ßeή seήi kaderime yazdım İster siŁer qidersiή, ister kaŁır ömür ßoyu seversiή

кιмιℓєяι ναя∂ιя αşкιη єη уü¢єѕιηє ℓαуιктιя кιмιℓєяι∂є ναя∂ιя кι αşкιη єη уü¢єѕιηι νєяѕєη∂є αşşαℓιктιя

sevgiyi taşımak değil hasreti çekmek zorgülmeyi unutmak değil ağlamaya alışmak zoryaşamak değil özleyipte görmemek zor

’ Göremezler İzin Wermessem Üzemezler Çözemezler Benim Bir Düşüm War ki Asla Bilemezler!!!

Alayına Y0L

Yhine qeLdi Kör qünLer Niye Ötsün ßüLßüLLr İchim Acır qndzLer YakaRr…

Geçici HeVes DeğiLim Hak eDeNe NeFes oLurum
Snİ Ne ZmN uNuTaCaĞıImI sOrMa ÇüNkÜ nE zMn ÖlEcEğİmİ BiLmİyOrUm !!!

AlayıNaDA GitMem KRaLınada Bi Sorun VarSA AlaYıda AyaGıma Gelİr KralıDA

' вiя уυ∂υм мυтLυLυк ρєşiη∂єη кσşυσям,ηє σLα¢αк нαLiм вiLмiσям,ѕєνмişiм ѕєηi вiя кєяє,υηυтαмıσям!
değer verici nickler
Mafyada SiLahımıCeza evinde İsmimiKarakolda Resmimißu ALemde Tespihimi Bıraktım Hepsini Unuttum ama Bir Seni Unutamadım

KuR†aR ßNîî Ku†Sar qîßî =[

Görüntü Aynada Kusursuz Olduğunda Aynanın Kırılma Vakti Gelmiştir

∆ † ••• Ðэvilś Śрэw ••• † ∆

YarıNı b0swr, düNü siLecqSinN

Yα hεя$εYiм Yα Hi¢iм §oямα dünYα иε ßi¢iM ßiя köяdüqüм ki i¢iм ¢öżdüK¢ε doℓαиıYoя

HiC ß! MaN!Ta Bana ayaq CekemeD! ceqSé Bıle ayaq†a qezeMeDı

Bu HaYa† ßaNa HéR quN YaPıLaN Coq BayaT Wé K0tu ß!R EsPiri

’ Káç öLüm wáЯ$á qözéé áLdm háyáTımıı çöPé áTtm Tüm RüyáLaЯ Káßu$ Y!né KoЯkuy0ruMmM!

qizLєηмι$ σLѕα∂α ∂σѕтLυqυмυz, αуηı qöкуüzüηü ραуLα$тığıмız ѕüяє¢єDσѕтuz

SadDecCe ßanNa ßaq ßna YaLn SöyLeyeceksn qözLermle anLaş ancak ßu kompLo ßeni YıkaßiLr Dayandıqım DestekLer DevriLir …!

вiiя Dαнα öL℮м℮мѕση ѕαηѕтιвiiя Dαнα ѕ℮ν℮м℮мвυ ѕση ѕ℮νiiѕiiм Diiвiiя Dαнα Döηм℮мвυ ѕση giiDiiѕiiм Dii!

| ' FırTına'm ' | Sın ßenm Sen estqÇE ßen TiTreRim

ztn heß söLErm hiÇ ßana qöRe diiL ßu dnYa

çhq üsqünüM iStemeden ßi ßakışa aLdandım iNaN ßana pişmanLktan ßtn qece aqLAdm ='(

Ayaklarınızın üzerind duruyorsunuz Tamam iyi de Bastıqınız Yer Neresi

-|| уắйgöηüL уắắй кắLρd℮й düѕтü уắѕắмắ ѕ℮νiiйciiм iiйắй ||:

cok yaratıcıyımdır acayip sorun yaratırım xD

ayaklarım okula gidick kadar enayi ise ellerimde kopya çekicek kadar asildirr!!!!!!

hєpiмiz aγηıγкєη вєη FaякLıγdıм!!!!$!мdi hєякєz Faяк pє$iηdє!!!вєη aγηıγıм!!вuda вєηiм Faякıм!

Kendine bir gün kötü gözlerle bak ayıbını yüzüne vur Aşağıla dürüst ol bir kere olsun sınırda dur!!

SarSıLmakTa eN KraLınızıN KLaSı

beNDeN ayRıLdıN yeNi ßİR sevgiLi buLmu$sUN ! yaRım kiLo eKmeK geTirRiiMmi ? eEe taBe *a$aR eKmeKSiZ yeNmeZ !

d3foLup qid3ßil3c3qim bi y3r varmi ßildiqn ?

üsTüme gLme haYaT daha nei aLcksN??!!

qeÇmiŞe Mazi sıInıfTa kaLana qaZi derLer!

Aşkın FormüLü: ---- x ----² x ----³-½ ½+[(---- x ----²) - (---- - ----+½)³]²---- x ----²x ----³-½ ½+ ----

KεşKε hεp ç0cuqk kaLsaЧĐımda sütümü içip ЧatsaЧĐım xD

étKiLéméz öLüm ßéni iñañ híç!!!
¹º§µz ølмªz!
Sevdim seni itDeegrimi biLemedin siqqit yha



BiR ZaMaNLaR SeNi HeRKeSDeN ESiRGeDiM ŞiMDi HeRKeSe BaĞıŞLıYoRuM!

KeLimeLerLe anLatıLıCak kaDar baSit biRi deGiLim '!!

Gdéиé üzŁмé , ѕvsé qтмzdi ,, GéŁéиé sévимé ,, оdά вşкάsиdи qŁdi!!

тüм $єнιя αqℓα∂ı ѕєη qιттιη ∂ιє мє¢ßυямυѕυη нєρ єη υzαqα qιтмєує ?

Sevmesini ßiLmiorsan taşıma o Yüreqi

вu нaчaт вeиiмse eĞeя;ciDDeи чaşaмaчa DeĞer

a$klma b!r céza vér kalb!m sén! sévmés!n,sén!n yalan a$klna Allah muhtac étmés!n

Sana Canmdan Cann VeRdmm daHa naPıcKktmmbiZzii yaRaTann duRuRKenn Ssana mıı taPıcKktmm ?

ßiLdkLerimDn EminiM , YaPtıkLarıma KefiLm qidenLerime VedaYım qeLenLerime Mihirm

Seny AraRqeN qendimi qayßetMekten YorLdum !

0 yorum: