Havalı nickler ~ Msn Nickleri


Havalı nickler

8 Temmuz 2009 Çarşamba

HerseyeRagmenGulmeliBazen^.

Havalı nickler

yanlışlık fare deliğinden geçer, doğruluk kapılardan sığmaz
Susmanın kudretine inanıyorum. Bu mevzu üzerinde saatlerce konuşabilirim.
Dürüst insan her zaman gerçeği söyler, akıllı insan ise yalnız zamanında.
Bir kelime yeterlidir, gerisi laftır.
Moda kadınlara benzer, onun da havası vardır.
Her şeyi düşünmek, çoğun her şeyi düzene sokmak demektir.

Yazı ile insan daya iyi yalan söyleyebilir.
Zekanın sakıncası, insanı devamlı surette bir şeyler öğrenmeye zorlamasıdır.
Erkeğin de, kadının da terbiyesi birbirleriyle tartıştıkları zaman belli olur.
Aptallar, utanılacak bir şey yaptıkları zaman mazeret diye o işi her zaman yaptıklarını söylerler.
Akıllı adam aklını kullanır, daha akıllı adam başkalarının da akıllarını kullanır.





Büyütmüş beni ölülerin üvey sevgisi .




havalı sözler

İmkânsız bir aşktan mucizeler bekliyorduk ..





Yαrın bαmbαşkα bir insαn olαcαğım diyorsαn. Niye bugünden bαşlαmıyorsun ?
EPIKTETOS.





AnLamsızLıkların icinde anlam aramaya CaLı$tıqın iciN yitirdiqin anLamn Kurßanıyım ßen.







Sustu bu gece , karardı yine ay.. Kaldı geriye cevapsız sorular. Uyandığında onu ilk kim görecek ?
Bıraktığım düşü kim büyütecek ? . .






AranızdaAdamOlmakİçinÇabalayanVarmı.? >.<
GideneYolYakışırEvlat.,)






Keşke hep çocuk kalsaydım
Avcuma denizi doldurabilseydim kuşlar gibi özgürce uçabilseydim
hayallerle yaşasaydım masallarda dolaşsaydım baş parmağımı diğerine
değdirip birdenbire tekrar çocuk olsaydım
Ölüm nedir bilmeseydim aşk nedir tatmasaydım
öfke nedir görmeseydim yaLan nedir duymasaydım
kaLbim hiç kırılmasaydı veya bunLarı hiç anLamasaydım





acıLarımda qüLümsédi hayat..






TaK JiLéti DuDağına öP Béni Şah DamaRımDan..



Mutlu musun yaptıklarına
Arkandan dökülen bunca gözyaşına ..







kimse özel üretim değil yavrum; tüm cemaat fani torunu^^

0 yorum: