Bayrama özel nickler ~ Msn Nickleri


Bayrama özel nickler

8 Aralık 2008 Pazartesi

ak$amı 'beqLeyip karanLıqa qisLiorum her qece qösya$Larımı..!

A$k néyDi ?
sény séwmékti a$k
aRamaktı kénDimi sénDé
Vé.. hiÇ oLmadıqıM kaDaR ßén oLmak ßénDé
iSsyaN étmékTi sénSiz qéçéN héR saniyéyé
i$té a$k séwdamıZzı haykıRıoRdu !


küçük bi qız çocuğuuym ßen
şekerDe,çikoLataLarda buLduğum muTLuLuk kdr
SeviyoRum seniiii<3

Ruhumdaki düğümler fazlasıyla sıkı.Kimsenin onları çözecek kadar ince tırnakları yok.Bense çoktan vazgeçtim tırnaklarımı uzatmaktan.


Susuyorsam;
Umudumun bittigi ani, kacirmadan yakalamamdandir,
Caresizligin baslangicidir,
Sözlerimi unuttugum zamandir

bir insanın kalbi bu kadar çok duyguyu aynı anda nasıl taşıyabilir ???
taşıyamıyorum işte ağır geliyor....
kalbim heran hergün ağrıyor....
bu senin sevginin ağırlığı mı imkansızlığının verdiği acı mı anlıyamıyorum....
bildiğim anladığım tek şey sen İLK TEK SON aşkımsın....
bir daha severim hatta belki çok da severim ama AŞK sendin.... ve eminim ki AŞK tektir..... Bitmez, Ölmez.... ilk AŞK unutulmaz derler ..... Unutulmaz!!! çünkü o ilk ve sondur.... ondan öncekiler ve sonrakiler olur elbet... ama AŞK tek olduğu için unutulmaz !!! insan hayatına giren kimseyi unutmaz ama aşkı hep kalbindedir...[/url]

qidi$LeR fazLa üzMeYe ba$Ladı artıK teq qorKum qiDeNLer döNmiceK dié..

cok agladim gormesen de!
cok ozledim seni ..
masallar gercek degil
ne kadar hayal etseM de
senle yasiyorum
ölüyorum
gitme

koLay değiL roL yapsamda bazen beni hiçbişey güLdürmüyor..sorun değiL çünkü artık zaten beni hiçbi dert öLdürmüyor.

a$k mutLu eder..

ßazende üzer ,,

ama a$k özeLdir ..

a$kını hak eden ßirine sunarSan eğer ..!

SeninLe geçen her saniyemin
Bir adı sevgi, bir adı a$k!
Artık hiç ü$ümeyen yüreğimin
Sebebi Sen, anLamı a$k!

Korkmuyorum arTık inan esKisi KadaR...
KaßuLLenDim ayRıLıqı zoR oLsaDa yaR...
WuracaKsa kaDer ßana SeninLe wuRsun...
a$kın wuRduqu yerDe çiçekLer açaR...

ZamanSız qiDermi$im YaRım ßırakıRmı$ım...
SonLarı hiÇ Sewmezmi$im asLa yeTinmezmi$im...
Ama ßen Çok...
Çok a$ıqım Sana .!

...BEni BilDiqiM KADAR deqil bİLmedİğiM kadaR SEv ...

bakmazSan bakmam, meRakLın degiLim!
konuŞmazSan konuŞmam, ceneSi düSük degiLim!
yaLanLaRını dinLemem, yaLaka degiLimm!
kawGa edeRim, “ korkak “ degiLim!
aTıp tutmam, koLpa degiLim!
düŞeni kaLdırırım, “ aCiz “ degiLim!
herkeSi Sewemem! ŞıpSewDi degiLim!
ŞimDi Karar Senin..ßen köTü biRi miyiM ?

Herkes Gülüsümü Görüyor
Kimse savasimi görmüyor...
Herkes sesimi duyuor
düsündügümü kimse bilmiyor...
Herkes yazdiklarimi okuyor
Gözyaslarimi kimse görmüyor...
Herkes beni tanidigini saniyor
Ama kimse benim kim oldugumu bilmiyor.
SızSada DamarLarımdan aKan kaNım
YüreiMe susMayı öRettim.!!

SormuORum NeDen GiTTin Die
zaTen Hiç ßenLe DeiLDin
NeYSe UnuT GiTsin...<3


KıyameTTe KopSa Seni Yanıma aLmaDan GiTmem...<3

-Gel kAlbiimde yAsa valla kira istemem



ßen 1 0yuncak ßéßeqTm sNin iÇn...
haN cNın sıkıLdıkCa 0yanaRdın ya ßnmLe...
hatırLıy0r MusuN ?
baZen yZüme biLe bakMaSdn ...x(
sén qöRmezdn aMa ßen aqLaRdm !
SesSizCéé ...
bazénDe seweRdn beN (:
iÇimm iÇiMee sıĞmasDıı ...!

Sen değil ben yoruldum
Saklamaktan kendimi
Yaşanmadan, risk almadan, kaybetmeden rest çektim
Çaresi yok bu işin, sonu gelmez nefretin
Şansım yok dönmezsin, geri gelmezsin...

GeL hadi Acıt ßeni
O biLe Yeter...
ÇorakLığımda İstemezsen
Eğer geLmezsen
ÖLdür ama affet ßeni .

Bayrama özel nickler, msn nickleri
caresizLikte buluyorhayatımın anLamsızLıgını senin sayende
bertaraf ediyorum!
akLımdaki düşünceLerLe birLikte kanıma karışıyorsun
canımı acıtıyorsun!
buna vücudum bagısıkLık kazandı
bunLara tepki vermek yerine sana uyuyorum kendimi um!

karşıLıksız sevqi bu iÇimdeki sevme deSemde kaLbim sÖz dinLemezKi



Seni ßen unuTamam seni ben sensiz yaŞayamam a$qımmmm =)

yırtıLan sayfaLarda kaLdı tüm masaLLar
yaLanLarLa
kac hikayE ßak yarım kaLdı
cEkip qidEn yarınLarLa..

0 yorum: