Yorgun msn nickleri ~ Msn Nickleri


Yorgun msn nickleri

12 Aralık 2008 Cuma

/zAmAn eLLerimden düşeR yerLere.. /

/ denizLe mehtap soRduLar seni neredesin?!.. /

/ a$k esKi biR paLavRa!../





/ Tek yüRek yaşanmıyoR daLgAsız deniz gibi... /

/ yoLum uzun ömRüm kısa../

/ gönLümün yıkıntıLarında cAn çekişiyor umutLarım .. /



Bir eL tutmak istersin ya bazen / yada birine sarıLmak / iste tam böyLe bir anda /
öyLe bir donarki kaLbin / cehennem bile cözemez o buzLarı..

/ Yüreğimin kıyısına vurdu kocaman bir daLga... /

/ kendimi yoRmadan uLaşsam sana dokunsam Ruhuna.. /




/ "Sobe"ler bitti "ceee" ler yer alıcak artık hayatım da... /

/ Sessiz Çığlığıma" ses vereceğin "o" günü bekliyorum.. /

/ ''birgün'' keLimesi dağarcığımdaki yerini kaybetti..!! /

/ Dışımda KahkaLardan Bir Suret !! İçimde Kan AğLayan Küçük Bir VeLet... /


/ hak ediLmiş hüzünLerimiz oLacak mı bizimde?!.. /

/ tıpkı İstanbuL gibiydin..suçu kadere attın... /

/ inan ne zamandır tanıyamıyorum kendimi.. /





/ Onun hayatı benim ruhumun bahçesinde doLaşıyor... /

/ sewmiyoRum saatin Sesini.. /

/ sen hiç senden mahrum kaLmadın ki oysA ben.. /

/ içindeki okyanusun suLarını taşırAn unutuLuş rüzgarLarı adımı fısıLdıyor hayatın kıyıLarınA.. /

/Korkuyu bekLemenin teLaşı korkunun kendisinden çok dAha ürkütücü biLir misin?!.. /



/ Bir ömrün bütün acılarını buldum.. /

/kaybettikLerimin hesabını çekin yüreğimden biLdiğim kadarıyLa limitsizim..! /

/ mayın tarLasına düşmüş deLiyim.. /

/ cevapsız sorular benden uzak dursuN!.. /

/sus söyLeme herşey gereksiz artık.. /


/ Hani gitmesen diyoRum..(: /

/ yakışmaz mı istanbuL bize.. /

/ Gitmeni asla istemediğim halde, buna mecbur olduğumuzu görmek ve sana bunları söyleyemeden "Git artık" demek.. /

/ уєniк düşüуoя нєя şєу zαмαNα, вiz вüуüDüктє кiяLєndi dünуa!.. /


/ Senden vazgeçmeden öLürüm beLki... /

/ En büyük fıRrtınA burdA [içimde] kopuyoR!.. /

/ aLışmaLı yıkıLıp yeNiden kaLkmaya... /

/Her geçen gün içimde dağ gibi büyümene rağmen, ne komiktir tek satıra sığdın.. “ Yalnızlık “.. /



/ Bıçakla keser gibi, kesip atabilmek herşeyi.. /

/ Birlikte vardığımız her noktada, birbirimizi yitirmekle başlıyorduk yaşamaya.. /

/ Kendimizi anlamaktan men’ken anlaşılmayı beklemek, nasıl bir anlayışın gereğiydi? /

/ sEn rüzGarin coşturduğu bir toz bulutusun, bugün bana esersin ..yarıN eLe!.. /




/ neye yaklaşsam sonu uzaklık, kırgınlık.. /

/ her şeyde bir tükeniş her oluşta bir bitiş.. /


/ cümle bitmeden bitiyor gerçek!.. /

/ bırakın uyuyayım yandım kelimelerden!.. /

/ Beni Ancak Allah Yargılar!.. /

Yorgun msn nickleri , nick sözleri


/ нaуaт dєЯdє Bandı Bєni..![tHe ayyuKa..=)] /

/ Tüm kollarım korkumun zincirleriyle bağlandı../

/ Hayatlar içinden hayat seçmişim... /

/ Hisset bende ki nefreti Kaybol ben delirmeden.. /

/ Sabahı yok mu gecenin Yürüyemem ki düşerim Yok gücüm y.o.k... /

0 yorum: