Komik msn nickleri ~ Msn Nickleri


Komik msn nickleri

21 Aralık 2008 Pazar

' NéFréd Vé Acının 1Lé$imiyim ßén **Lamak FéLséFém ÖLdürmék EqLéncém!

' Hayatımdan Gidén Tüm ErkékLéré Té$ékkür Ediorum En Sonunda A$kın YaLan OLduqunu İspatLadıLar!
' Kimsé Karı$masın Daa Cocuqum ßén!

' TopLa Önümé Attıqın ßozuk SözLéri ßén ßunLardan Annamam!

' Kaßré Gömsén ßény Kac Liradır KéFaLétin?
' Hayad ßénim Hayadım Hérkés Dostum OLamas A$ka GéLincé 1DéFa OLdum 1Daha OLmaz!

' Gözümü ßoyamaya CaLı$ma oLum ßénim Dünyam Zati Rénqarénk!

' ßén Tükürdüqümü YaLasaydım $u Anda Yanımda Cok Köpék OLurdu!

' N Zaman ßu Kadar Zor OLdu NéFés ALmak?

Senin şimdiyé Dek Yaptıqın En ii séy Kaybétméq!!

' 1 2 <3 Zaman ßiddy ßuuuum!

' ÖzqürLük Warsa Ucmak Nié?
' Takma Masumiét Maskéni ßén ßu YaLanLara Kanmam!

' Sana Git Diémém Ama KaL Démék Dé GéLmior İcimdén!

' Yétémiorum Kéndi Kéndimé, İhtiacım Var Sana

' KaLßimi GöréßiLsédin ßiLirdin Hér$éin KayßoLmadıqını

' KraLına YoL Vérén Soytarısını Mı Dü$üncék?

' Daa Onsuz 1 Hayad ßiLé HayaL Edémiosun Péki Ona NasıL Véda Edicéxin?

' I$ıkLarı Kapatıp GözLérini 4 Acınca MutLu Mu OLdun SaLak!?

' KaLßimi YanakLarımın CoqraFyasına Gömüorum

' ßén TamamıyLa İnsan Gißi Görünmék Üzéré TamamLanmı$ 1 Ruh Numunésiyim!

'Narkoz ALmıs Gibi Hissettiqimdén Beri Attıqım HéR adım Sénkronizé'

' A$k Oyununu Son OyNadıqım $eytanDı O da ßeNi GünahLaRına SaTTı

' †ıк! †ıк! †ıк! кiм! 0σ! ( - ßђєи! - λSк! ) ßi! Sq†iя! qi†! γђλ!

' Gözya$Larını SiLéßiLécéin Ték Yér ELinin Térsi Akmasın Gözya$Ların IsLanmasın N GözLérin N Dé ELinin Térsi







ben şahadet ederim ki; aşk'ın ispatıydı varlığın! sen gittin!ve senden sonra hiç kimse hiçbir dilde anlamadı beni

>>>>>


“bana müsade, sana rast gelsin” budur hikayemiz
>>>>>

sussam yalnızlık, konuşsam ayrılık, dönsem yıkılış, dönmesem yok oluş…
>>>>

şimdi ben susuyorum, yalnızlığa talip sende sus bana sus ki, bir daha ölmeyeyim
>>>>

Ardımda kanlı cam kırıkları ve ıslak hüzünlerde büyütülmüş o kadar ayrılığım var ki, suskunluğuma kilitlediğim
>>>>

Öylesine sahipsiz
>>>>
İşte bütün umutlara havlu attım gidiyorum

>>>>
İçimde geç kalmışlığın çaresizliği çocuklar gibi ağlıyorum
>>>>
Bu gece; kırılgan düşlerimin koynunda sabahlayacağım
>>>>


Tenimde susuzluktan kurumuş, elbiseleri yırtılmış, öfke kanamalı aşk sözcükleri kazılı
>>>>Aşkı bana anlatmayın aşksızlığı yaşadım aşk kokulu bulutlarda…
>>>>

Ve gel gör ki her damla gözyaşımda yine seni arıyorum
>>>>


gelen gider, makbulüdür kısası ziyaretin…




öLüм öиcєsi yorguиLuк vαr gözLєriмdє?göLgєм вiLє вoğмαк içiи fırsαт кoLLuyor
--------

Siz entel dantel işlerle uğraşırken biz arka sokaklarda racon kesiyorduk
--------

Seviyorsan yanımda kal sevmiyorsan ufaktan ufaktan yol al
--------

Hачатιи Ѕоиυиа 5 каLа , GэL Dэŝэм • Gэl¡я міѕіŋ
--------

HaYaTıMıN GeRÇeK öYKüLeRiNe aYRıLaN Bi FiLMiN SouNTraCkiNdeiM ÖyLe BiR aN YaŞaDıMKi CeNNeTiDe HiSSeTTiM CeHeNNeMiDe

-------

Nereden bileceksin silaHıMıN şarJöRüne mermi DiYe SeNi KoYup DeFalArCa KaLbiMe SıKtıĞıMı:
------


- -

dönüşü yoq geLemem artıq geLipde seni ßuLamam artıq ßıraq ßu sevda ßöyLe kaLsın kadere isyan edemem artıq




Komik msn nickleri , nick

<<<<





SiGaRaNıN uCuNdA AşKıN tÜtEr Bu AşK aNcAk MaHsErDe BiTeR BeNdEn BaSKaSıNı SeVeRsEn SeVdİğİnİn KoLLaRıNdA GeBeR

0 yorum: