Unutkan msn nickleri ~ Msn Nickleri


Unutkan msn nickleri

29 Aralık 2008 Pazartesi

Sen nefes aldıkça umutlarım nefeslerinde yaşadıkça ağlamıyorum ağlamayacağım da.

Biliyorum sen bensiz de yaşabilecek kadar güçlüsün..


Unutmadan bir teşekkür borçluyum sana; kısa bir süreliğine de olsa yarımlığımı yalnızlığımı unutturduğun için..


Artık mutluluğa kanatlanma zamanın geldi...


Hoşcakal yüreğimi adadığım ömrüm....


Aşk bir yaşam biçimidir kandırmacasına boğulmuş gidiyordum işte...

Belki de kader kırmızı kağıtlara kanla yazı yazmak olsa gerek... (x

Aşk şimdi şımarık bir zengin çocuğu...

Gelişinin bir gidişi olduğunu bile bile seviyorum seni…

Ben bir tek harfine ne düşler adamıştımoysa şimdi cümleler boyudur uzaklığım sana... x$

Sen giderken gözlerine yüklediğim anlamlar boyudur yalnızlığım... (x

“Aynı suda ikinci kez yıkanmak imkânsız değil boğulmakmış!”

Ben kelime kelime kim’lere ulaşırken ‘neden’ yoktu Lügatinizde.


γσLLaяda γüяüdüм SaвahLaяa aLLahıм вu ηaSıL 1 düηγa uмuduм γσк γaяıηLaяa

Kaybettıklerım;megerse kurtulduklarımmış!

Erken dü$tü masken yüzünden. !

Bir hayat gibi geçtin ömrümden...Kısa sürdü!
Oku anlarsın dediler...Çevirip durdum sayfaları..Her noktadan sonra bir sen çıkıverdi karşıma...
Unutkan msn nickleri , unutkan nick sözleri
Sıkışmışken yüreğim bir köşeyesenin şehrinde gezinirken gözlerim.
Ellerini her tuttuğumda titremesini isterdim.


KayboLsam sakLansam da ben
İsimsiz sokakLardaa....
Unutsam tüm masaLLarı
Karışsam meydanLara..


sana açılan kalbim isterdi aşkı ve sevgiyi.
Sen sevmedin onu o geberdi .. .
Işık tut bana pişmanlığın gölgesindeyim



Göğe uçurduğum umutlarım vuruldu bir bir


Nefes nefes acıyı yonttum adınla
Yokluğuna buladım ellerimi
Yüzüme bölük pörçük diktiğim yamalı gülüşlerdeyim şimdi.

* uLaşıLmazı oynamıyorumzaten uLaşıLmazım!


Sadece sana sarılmakseninle kalmak için ölebileceğimi biliyorsun
Bir şekilde sana senin gecemin gökyüzü olduğunu göstereceğim .)


Dostluk yürekten gelir

0 yorum: