Enteresan şekilli nickler ~ Msn Nickleri


Enteresan şekilli nickler

26 Aralık 2008 Cuma

herşeyin sıradanlaştığı bi dünyada
bazen kaybetmek en doğru seçimdir
ve o dünyada en yerinde tercih vazgeçiştir...




Yeni örenen yürümeyi çocukLar qbi
önce adımLar snra koşmaLar
öLe inat etme
her yıkıLış bir diriLş zmna .

Sakın ßakma GözLerime..
yüzsüzLe$tirir Gökyüzüne !

RenGarenk anıLırım vardı..

$imdi Sen varSın
onLarın modaSı kaLktı .!

dü$Lerimden kaLk ..
Git kendi dü$Lerinde yat !


aŞk cesaret ister ,
kocaman bir yÜrek ister . . .
bunlar varsa aŞik olabilirsin . . .

Siil Bastan Baslamak Gerek Bazen ..
Hayatii Sifirlamak
Siil Bastan Sevmek Gerek Bazen ..
Herseyii Unutmak ..

Sankii Bugün Son Günmüs Giibii
Dolu Dolu Yasamak iistiiyOrum Ben ..
Her ne Ciikarsa Yoluma
Selam Verip Yürümek istiiyOrum Ben ..



..


Sevginii Tasimak Degil , Hasretini Cekmek Z0r .
Gülmeyi Unutmak Degil , Aglamaya Alismak Z0r .
Yasamak Ölmek Degil , Seni Özleyipte Görememek Z0r ...



Ağlattın beni arkandan...Sonra güldün arkamdan...Konuştun hep durmadan...Ben öylece bekledim anlamadan...


Ellerim ellerine deymek istesede
Tek taraflı olmuyor
Aşk iki taraflı işte
Platonik yürütülmüyor
_______________________
Enteresan şekilli nickler, msn nickleri
Gözlerim gözlerini özlüyor
Şu kalbim senin için çarpıyor
Bedenim senin yanında huzur buluyor
Ruhum git gide sana bağlanıyor

__________________________________
Bir çığlık oluyor sesim
Gidiyor uzaklara
Etraf sessiz kalıyor
Engel olamıyorum...
Etrafımda birçok insan olmasına rağmen
Kendimi yanlız hissediyorum

0 yorum: