üzgün msn nickleri ~ Msn Nickleri


üzgün msn nickleri

10 Aralık 2008 Çarşamba

Gözуαşℓαяıмıѕℓα αуиı яєиgє вσуυσяѕαк нαуαти вzє ∂üşєи кıѕмıиı,вєяαвєя ѕαναşıσяѕαк ιиαи∂ıкℓαямѕ υυяυиα νe вιя şєуℓєя кαтαвιℓισяѕαк вявямѕи яυнυиα.. αуиı şєує υzαиıуσяѕα єℓℓєяιмѕ нєя αℓşνєяşтє νє 'иє güzєℓ !' ∂ιуσяѕα ∂ιℓℓєяιмιz αуиı ѕαиιує∂є ѕözℓєşмιşçєѕιиє.. αуиı fιкιяℓєяℓє gєℓιуσяѕαк нєя ∂єfαѕи∂α вявямѕє кαнкαнαℓαяıмız çıиℓαтıуσяѕα уєяι






1 gün geLr de 1 an..çokça zmnLardn sonra..
Geri dönp baktıında bLmem anLrmısn..
O snn 1 anının bnm 1 ömrm oLduunu,
Ne çk sewLdiini artk çk geç oLduunu !!




Mutlu kal demeyeceğim, hayat senin.
İlgilenmiyorum.
Şimdi senin adının üzerini çiziyorum.
Söyleyeceklerim bitti.
Gidiyorum.
Masalım ise, hiç başlamamıştı zaten.
Şimdi görebiliyorum



Bir meleğe aşık olmak gibi ..
Var olmadığını bile bile hayal etmek gibi ..
Sarmak için ellerini uzatıp, kanatlarını okşadığını düşünürken, havayla ellerinin dans etmesi gibi ..
Bir göz yaşı gibi ..
Onun için dökülen ama onun sahiplenmediği ..
Bir meleğe aşık olmak gibi ..
Asla var olmadığını bilmek gibi ..
Asla olmayacağını bilmek gibi ..
Asla koklanamayacağını bilmek ama gene de yağmurda (:



DuчguLαяımα Єsiя* oLuчoяum seni göяünce (=





ѕєηi вυяαLαяdα вi özLєyєη ναя ..





Seni terkettiğimden beri baya bi değişmişsin..


Biraz efkarlı birazda ALKOLİK olmuşsun ?






Yüreğim ağır yaralı derinden

Yanmaz istesemde yeniden



Nasıl bi yalanki bu kelimeler bile kaçacak yer arıyor xD






Yapamazsan Yooooook ..

- Yapamazsan Yok..

- Kitabımda Yooooook..

Ya-pa-maz-san Yok!




Senin resmini , ismini , cismini qöremem artıkk.
Senin haLini , tavrını , kuraLını çekemem artıkkk(:
Senin biLdiqini , qördüğünü , sevdiğini sevemem aRtıkk.
Senin akLını , fikrini , duyqunu e biLemem artıkk(.

















^ SiLinmez siLinmeчeceк izLeяin Deяin ..







Sε√diямεЧε GλЧяεт εтмε кεиdiиi ! Sε√iLмεЧε тεяк εт. .








İçimizde чolculuкlαя neяeчe ..?





Çıкmα biя dαнα кαяşımα nє oluя ! Söz vєя ...
Amα bu dαнα öncє vєяdiğin sözlєя gibi olmαsın..! чαlαn olmαsın nє oluя...biя dαнα cıкmα кαяşımα !!


Yırtılan sayfalarda kaldı tüm masallar yalanlarla.. .

Kaç Hikaye Bak Yarm Kaldı Çekp Giden Yarınlarla..







Yalanda Olsa Kalsana..
Yaralasanda Olsun..
Bırakmasana .!

Ağrısada Yüreim ..

Kalsana...








Herkesin yüzünde bi maske!!

Senin rüzgara sattığın doğallığın nerde ?








^ Bana uyma , Ben kimseye uymuyorum.!Gülüyorum,,Seçiyorum,,Geçiyorum..




Zor günler

Birgün mutlaka geldiği gibi gider..

Zor günler

Bildiğin herşey gibi kaybolup gider..






Kimin elindesin, unutuldun mu sende sinsice?

Çözüm sende canım, zor mu geldi bu sonsuz bilmece?






Eskiden olsa arkandan bakar ağlardım şimdi arkama bile dönüp bakmam
,eskiden uğruna dünyaları yakardım şimdi ise bir kibrit bile çakmam..




Ne o чoкsα αкLınmı кαяıştı ?

кαLbin mαntığınLα чαяıştı...

чaρmα.! чüreğini dinLe чine

нαdi αşкını söчLe ..




^^ Unutuяsαm кαLbimi bigün bi чerde sen onunLα кαLıcαкsın O чeяde.!





Girmem ben senin çıkmaz yollarına.
Karışmam senin oyunlarına..




" Neysen O'sun Kumaşın Belli.."





Bu Ayrılğın Sebebini Bşver Benden Bilsinler,
Meğer Çabuk Unuturmuş; Senin Huyunu Sevsinler..(=
Üzgün msn nickleri , üzgün nickler , msn nickleri



^ Bitecek birgün die ;


- Gelme .

- Gitme .

- Görme .

- Sevme .

- Hiç DÜŞME .!

^ Benim düştüğüm gibi bu aşka xD




Bazen insanlar seni üzmeye çalışırlar,
Düştüğünü görmek isterler...
Asla yetmeyeceğini düşünselerde inancını koru !
Onlara şöyle de :
Hayaller gerçektir! Tek yapman gereken inanmak...

0 yorum: