Ağlama nickleri ~ Msn Nickleri


Ağlama nickleri

11 Ocak 2009 Pazar

* ( тєкєL )'iηLє тuт єLiмi ( aLкσL )'Laяıηa Saя вєηi N(єFєS)'iηє мuhтaćıм Bı ( Rakı ) p Gitme Beni

*Bir Benim, Bir Bendim ve Bir Kendim Ortadayım , Bitmez Derdim bu haL Beni yer Bitirir biLdim . !

*CeHeNNem ßo$,Çünkü ßiz ßurDayız !

*ßiLmediLer öykümüzü..Gökte Tanrı Yerde ßiz .

*Hiç ßaktınmı arkana ? .. Arkandan VuranLara .

* Nésiné Yar Nesiné .. VuruLdum güL gamzésiné . Çék Sinéye Sinéyé . GönLüm Düşméz Hiç Kimséyé .

*Çirkin Kadın Yoktur . Az Votka Vardır .)
ağLama hiÇ bi$e iÇn ya$adıq biTTi !..



bi deRdim vaR ..arTıq tuTamaM İçimDe



herKes Ndn düŞmaN ?..



qeLme yanIma ..baq aLı$Tım yokLuuNa !!



qösLerİme baqMa çünKü onLar senİ seFdimi sakLayamIo ..



hayaT o kDr zor mU ..?


sesSizCe qeLsm yanIna uYanDırmadn öPsem yanaIndan ..*



baNa qüLümseİnJe ..baNa bakInca ..baNa senİ seFiorum diiŞinDe
kaLbim yerİnden çıkıCaq sanIorm



yannıSLıq qörünMes kaF dağıNdn ..

AKLIM... KeNdine MezaR KazabiLceqin KadaR DeRin

uNuTamaDım sanMa - çoqTaN uNuTtuM koRqMa !




KopTuqu yerDe ßıraqK ßu masaL ßöyLe ßiTsin ßir zMnLar HErşeyimDin arTıqK umuRumDa DeqiLsin..!

sözLeRim yaLanDı neFreT eDemeDiqim qİßi O’nDan…!

KooP =P CosssHH =D HaYaT zaTeN BosHH =))



!*HaYaT YoLLaRDaN ÇiZiLMiŞ oLSa BiLe Bu YoLLaRDaN BiRiNi SeÇeCeKSiN! SeÇDiĞiN YoLDa öLüM oLSa BiLe SeLaM VeRiP GeÇeCeKSiN!!!

*YaŞaNaN HeR RoL BiR EtKi YaRaTıR!

SeninLe DoğDu SeninLe öLDü hüCreLerim giTTiğin günDen Beri "Dön" Diye HeCeLerim

Yeniden başlayabilmek için... bitmem gerek!



Herkese haykırıyor bu kalbim,
Ama sadece sana fısıldıyor.


---> haYT kIsa Baq daLqAnA

--->gurbetın kahrını cekenler anlar sıra daqlar sıra gönder yarıme sabret sevdam sende bı gun quleceksın ..

--->neyın deqerını bıldınkı bnmkını bıleceksın tabı bunuda mahvedeceksın ..



Ağlama nickleri , ağlama ile ilgili nickler

Acı ßitmiyor;Gözbebeğini AçıNca yaLnızLığın.. .

Kâbuslar gece görülür ama,
En çok da gündüz yaşanır.

I was spending my time in the doldrums
I was caught in a cauldron of hate
Beyond your tunnel vision reality fades
Like shadows into the night
* DertLerin Pipin KaDar Uzun 0Lsun Neşen Popon KaDaar Büyük 0LSun .)

*MutLu ResimLer ßoyardık Hep AğLarken .

*ßiLiЯ мsin ßizdє dos†luk nєdiЯ? Nєfєsin kєsLiЯsє al ßu can sєnndiЯ. YoLun Sonu uçuЯuмsa dos†uм gєЯi dön iLk adм ßєniмdiЯ.

* Sigaram Gibisin Dudagımda İsmin Çektikte Dumanda Canlanır Cismin .

*Tribün qibisin Kızım, ßiLeti VeRen qiRio aMa uNuTTuqun ßişe VaR , TraßzoN ÇocuqLaRı TribüNe ßiLetsiz qiRio ... ,)

0 yorum: